השוק

יוניקורן הסייבר הישראלי חוגג: השלים גיוסים בסך 735 מיליון דולר

Claroty (קלארוטי), יוניקורן הסייבר הישראלי, הודיעה על גיוס הון בסכום של 100 מיליון דולר המיועד לצמיחה אסטרטגית של החברה. עד היום גייסה החברה סכום של 735 מיליון דולר
מערכת ice | 
יניב ורדי, מנכ"ל קלארוטי (צילום דוקוארט)
Claroty (קלארוטי), חברת הגנת המערכות הסייבר-פיזיות (Cyber Physical Systems), הודיעה היום (רביעי) על גיוס הון בסכום של 100 מיליון דולר המיועד לצמיחה אסטרטגית של החברה. 
את סבב הגיוס הובילה קרן Delta-V Capital, ושאר המשקיעים הנם - AB Private Credit Investors at AllianceBernstein, Standard Investments, Toshiba Digital Solutions ו-Silicon Valley Bank, חטיבה של First Citizens Bank. עד היום גייסה קלארוטי סכום של 735 מיליון דולר.
 
הכסף שגויס ישמש להרחבת פלטפורמת החברה להגנה על מערכות סייבר-פיזיות (CPS) במגזרי מפתח, כולל המגזר הציבורי ותעשיות תשתיות קריטיות בהן יש רגולציה מחמירה, וכן בהתרחבות לאזורים בצמיחה באמריקה, אירופה ואסיה-פסיפיק. השקעות נוספות יבוצעו במו"פ עבור טכנולוגיות ליבה של החברה וטכנולוגיות קשורות להן, כולל גישה מאובטחת מרחוק. חלק מהכסף שגויס ישמש גם להשקעה בשותפויות אסטרטגיות קיימות וחדשות. 
2023 הייתה שנה חשובה עבור קלארוטי, בה השיגה מספר אבני דרך במסלול הצמיחה שלה. החברה עברה במהלך 2023 את רף ה-100 מיליון דולר בהכנסות חוזרות שנתיות (ARR) והשיגה צמיחה של מעל 300% במספר הלקוחות.
יניב ורדי, מנכ"ל קלארוטי: "השנה האחרונה הביאה עמה שינויים גיאופוליטיים, מאקרו-כלכליים ורגולטוריים חסרי תקדים שיצרו מגמות ואתגרים חדשים עבור אלה האמונים על הגנת התשתיות הקריטיות בעולם. בישראל נוספו האתגרים הרבים שהביאה עמה המלחמה, ולמרות זאת הגיוס בוצע לאחר ה-7 באוקטובר, בהובלת משקיעים חדשים וחוזרים. זו הבעת אמון בנו ובחוסנו של ההייטק הישראלי, ואני גאה בכך."
ורדי הוסיף:  "עם המומחיות העמוקה שלנו בתחום, היכולות הטכנולוגיות ללא תחרות של הפלטפורמה המקיפה שלנו ואקוסיסטם השותפים הנרחב שלנו, קלארוטי מצוידת באופן ייחודי לסייע לגורמי ההגנה בעולם ה IoT (Internet of Things) לנווט בשינויים אלה. השקעה חדשה זו מחזקת את מעמדנו המוביל בשוק האבטחה של מערכות סייבר-פיזיות ומניעה אותנו קדימה במסע שלנו שמטרתו להבטיח כי עולמות הסייבר והעולם הפיזי יוכלו להתחבר בבטחה, לשפר את הפרודוקטיביות ולתמוך בחיינו".
"הגבולות בין העולם הדיגיטלי לעולם הפיזי מיטשטשים, מה שאומר שלמתקפות סייבר ואירועי חדירה יש השפעות פיזיות יותר בעולם האמיתי, כמו הפסקות חשמל, מחסור בדלק ושיבושים בטיפול הרפואי", אמר דן וויליאמס, שותף ב-Delta-v Capital.
עוד הוסיף כי "קלארוטי הפגינה יכולת ייחודית לענות על צורכי האבטחה הדחופים ביותר של ארגוני תשתיות קריטיות, ואנו מאמינים שגישת הפלטפורמה שלה להגנת CPS תואמת מאוד את מגמות השוק בשנים הבאות. אנו נרגשים להצטרף למשימה כה חשובה ומצפים לתמוך בהמשך הצמיחה וההצלחה של קלארוטי".
"ככל שהעולם שלנו הופך להיות יותר מחובר דיגיטלית, אבטחת סייבר מקבלת דחיפות ועדיפות גבוהה יותר, במיוחד כאשר מעורבת תשתית קריטית", אמר לואיס לוויט, מנהל ב- AB Private Credit Investors. 
עוד הוסיף: "קלארוטי הוכיחה שצוות ההנהלה המוכשר שלה, הטכנולוגיה המתקדמת ואסטרטגיית היציאה לשוק, מהווים את המרכיבים העיקריים לצמיחתה ארוכת הטווח, ואנו שמחים להצטרף בתקופה כה מלהיבה עבור החברה", המשיך אלכס בארי, מנכ"ל ב-AB Private Credit Investors".
"צוות הבנקאות התאגידית של ניו יורק נרגש לתמוך בקלארוטי עם מימון חדש זה המיועד לצמיחתה האסטרטגית", אמר סמיר פול, מנהל Silicon Valley Bank, והוסיף: "היינו עדים להצלחה המרשימה של החברה ולצמיחה החזקה שלה תוך אספקת הצרכים הקריטיים של שוק אבטחת הסייבר. הצוות של קלארוטי הפגין מקצוענות אמיתית והם מסוג השחקנים החזקים שאנו אוהבים לתמוך בהם. אנו מצפים לשותפות עם החברה בעודה ממשיכה לצמוח ולהתרחב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה