השוק

שוק הנפט העולמי בדרך לטלטלה? כל התרחישים וההשלכות

על פי סקירה חודשית של כלכלני קבוצת Anbank אליה משתייכת סיגמא קלאריטי, בארצות הברית, נרשמה עליה בשיעור המניות כתוצאה מרווחים תאגידיים ופעילות כלכלית חזקה למרות העלייה בשיעורי הריבית. מנגד, ההערכה היא שאמצעים שנועדו להעלות את שיעור המניות בסין אינם מספיקים - והשוק מתאים לסוחרים בלבד
מערכת ice |  1
מחיר הנפט (צילום shutterstock)
האם הנפט יקלקל את חגיגת 2024 בשל אתגר הקטנת היקפי המלאי? התשובה לא חד משמעית, על פי סקירה חודשית שמתפרסמת הבוקר (שלישי) על ידי כלכלני קבוצת Anbank אליה משתייכת סיגמא קלאריטי. בארצות הברית, נרשמה עליה בשיעור המניות כתוצאה מרווחים תאגידיים ופעילות כלכלית חזקה למרות העלייה בשיעורי הריבית.
בסין, אמצעים שנועדו להעלות את שיעורי המניות אינם מספיקים להערכת כלכלני הקבוצה, השוק מתאים לסוחרים בלבד. ביפן הרגולטור מקדם רפורמה לפיה יותר חברות בלו צ'יפ יפניות מתחייבות לשיפור מחירי המניות. בהודו, תוצאות הבחירות היו טובות מהצפוי למפלגת העם ומחזקות את מעמדה עוד טרם הבחירות לממשלה המרכזית, ההתחזקות הכלכלית ששל הודו ניכרת במדדי מפתח שונים.
 
סיגמא מקבוצת Andbank, בית ההשקעות הבינלאומי הראשון בישראל, הוא גוף ייחודי בנוף שוק ההון הישראלי, המהווה חלק מבית השקעות גלובלי הפועל ב-11 מדינות. גלובליות זו מציבה את סיגמא כגוף מוביל בנוכחות בשווקים זרים ובאה לידי ביטוי בקבלת אנליזה והזדמנויות השקעה ברמה הלוקאלית ובחשיפה למוצרים ולפתרונות השקעה ייחודיים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה היה פשר בליל המילים שתורגם באופן רשלני שקראתי עכשיו? (ל"ת)
    אסף 03/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור