השוק

חברת הענק הישראלית קרסה: תשלם חובות ב-23 מיליון שקל

"קו-אופ ישראל אגודה צרכנית שיתופית", נכנסה בשנת 2018 להליך של חדלות פירעון, זאת לאחר שנקלעה לחובות עתק. כעת, האגודה פרעה 100% מחובותיה ותחל בחלוקתם של כ-23 מיליון שקל עודפים שנותרו בקופתה בין 15,403 חברי האגודה באופן שווה
מערכת ice |  1
שקל (צילום פלאש 90/ הדר יואביאן)
"קו-אופ ישראל אגודה צרכנית שיתופית", נכנסה בשנת 2018 להליך של חדלות פירעון, זאת לאחר שנקלעה לחובות עתק. מי שמונה כנאמן של החברה הוא ד"ר עו"ד איתי הס, שכעת הורה לחלק סכום של כ-23 מיליון שקל ל-15,403 חברי האגודה באופן שווה, לאחר ניכוי מס במקור בשיעור 15%, כך שכל אחד מהם יקבל סכום של כ-1,400 שקל ברוטו.
על פי הדיווח היום (שני) ב-YNET, האגודה פרעה 100% מחובותיה, והיא כאמור תחל בחלוקתם של כ-23 מיליון שקל עודפים שנותרו בקופתה בין חברי האגודה. הכסף יחולק לחברי האגודה באמצעות בנק הדואר.
 
ד"ר עו"ד איתי הס, ראש מחלקת חדלות פירעון במשרד אגמון עם טולצ'ינסקי, מסר בתגובה ל-YNET כי: "הצלחנו לייצר הפרדה בין האגודה לחברה כדי לשמור על האינטרסים של חברי האגודה לממש נכסים ולפרוע 100% מהחובות. הצלחנו להיוותר עם יתרת כספים אשר אפשרה לחלק עודפים לחברי האגודה בסך של כ-23 מיליון שקל".
עוד הוסיף כי "פעלנו לגיבוש פנקס חברים עדכני של כל חברי האגודה, על מנת להוביל לחלוקת כספים שוויונית, באמצעות הקמת עמוד אינטרנטי ייעודי. הוקם מוקד טלפוני ייעודי ופותחה מערכת חלוקה בשיתוף עם בנק הדואר, שתאפשר חלוקת כספים לחברים באמצעות כל סניפי הדואר. נוהל תהליך יעיל המסתיים בתוצאה המיטיבה עם כל הצדדים המעורבים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כמה העורך דין קיבל ?
    קים און ג'_ונג 03/2024/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שחיתות
    סגור