השוק

טראמפ הגדיל את הונו ב-4 מיליארד דולר: התואר היוקרתי שבו זכה

בצל הבחירות לנשיאות ארה"ב, דונלד טראמפ קוטף הישג מרשים ביותר לאחר שחברת המדיה החברתית שלו סיימה את תהליך המיזוג עם SPAC - שלד בורסאי. הונו של טראמפ צמח ב-4 מיליארד דולר ליותר מ-6.5 מיליארד דולר
מערכת ice | 
דונלד טראמפ (צילום pixabay, pexels)
על רקע התמודדותו לנשיא ארה"ב, דונלד טראמפ קוטף תואר מרשים ומפואר במיוחד בעקבות החלטה חכמה אחת. חברת המדיה החברתית אשר ברשותו, סיימה את תהליך המיזוג עם SPAC - השלד הבורסאי ובעקבות כך, רשם נשיא ארה"ב לשעבר הישג משמעותי במיוחד. 
המיזוג המדובר הביא לכך שעושרו של טראמפ קפץ ב-4 מיליארד דולר ליותר מ-6.5 מיליארד דולר.  בעקבות כך, זכה טראמפ בטייטל מרשים ביותר, הוא נחשב לאחד מ-500 האנשים העשירים בעולם של בלומברג והשווי שלו מעניק לו את האפשרות להיות ממוקם במקום ה-420 ברשימה היוקרתית והנחשקת. 
נשיא ארה"ב לשעבר, דונלד טראמפ עלה לכותרות לאחרונה בשל עמדתו בנושא ניהול מלחמת "חרבות ברזל". בריאיון לעיתון "ישראל היום", הדגיש טראמפ:  "אתם צריכים לסיים את המלחמה שלכם. אתם צריך לסיים את זה. אתם חייבים לעשות את זה, אנחנו צריכים להגיע לשלום. אנחנו לא יכולים שזה יימשך. ישראל צריכה להיות מאוד זהירה, כי אתם מפסידים הרבה מהעולם".
מלבד זאת, טראמפ תקף את נשיא ארה"ב המכהן ג'ו ביידן ואמר כי לולא הוא היה מכהן בתפקיד נשיא ארה"ב ולא ביידן, אותה מלחמה לא הייתה מתרחשת.  לצד זאת, ציין טראמפ כי ביידן הוא "אדם מטומטם, לא יכול לחבר שני משפטים, לא יכול לרדת במדרגות ותומך באויב". עוד הוסיף טראמפ כי ביידן אינו כשיר לתפקד כנשיא ארה"ב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה