השוק

דירוג עשירי ישראל: אדלסון ואייל עופר חוגגים, ומה עשה אברמוביץ'?

דירוג עשירי ישראל על פי מגזין "פורבס": מרים אדלסון, ממשיכה להרוויח אחרי שהכניסה השבוע 76 מיליון דולר, והונה עומד על 32.1 מיליארד דולר. גם אייל עופר ממשיך לחגוג בדרך להון של יותר מ-24 מיליארד דולר, אחיו עידן לעומת זאת רשם הפסדים קטנים. ומה קורה עם האחים בוכמן?
מערכת ice | 
עשירי ישראל (צילום פלאש90/ יונתן זינדל , ויקיפדיה, רמי זרנגר; יחצ)
דירוג עשירי ישראל על פי מגזין "פורבס": מרים אדלסון, האישה העשירה ביותר בישראל, רשמה שבוע חיובי עם הכנסות של 76 מיליון דולר, מה שהעלה אותה למקום ה-53 בעולם עם שווי של 32.1 מיליארד דולר.
מי שממשיך להרוויח בגדול ומתמקם מיד אחרי אדלסון הוא אייל עופר, שרשם השבוע הכנסות של 29 מיליון דולר, כאשר הונו האישי עומד על 24.1 מיליארד דולר והוא במקום ה-83 בעולם. מיד אחריו, אחיו, עידן עופר, שדווקא הפסיד השבוע סכום של 4 מיליון דולר, מה שממצב אותו במקום ה-119 בעולם עם הון אישי שמוערך על פי "פורבס" ב-15.8 מיליארד דולר.
 
המיליארדר הישראלי רוסי רומן אברמוביץ', נותר במקום הרביעי ברשימת עשירי ישראל אחרי שהכסף שלו לא רשם תנודות כלל השבוע, והונו נותר על 9.7 מיליארד דולר כשהוא במקום ה-236 בעולם. מי שסוגרים את הרשימה הם האחים דימיטרי ואיגור בוכמן, שרשמו השבוע הפסד של 740 אלף דולר, כאשר הונם האישי מוערך כעת ב-9 מיליארד דולר והם ממוקמים במקום ה-274 בעולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה