השוק

אנבידיה תשקיע 200 מיליון דולר: "עידן חדש של התפתחות טכנולוגית"

ענקית השבבים מתכננת לבנות מרכז בינה מלאכותית באינדונזיה, בשיתוף עם אינדוסט אורדו האצ'יסון. בחודש שעבר הודיעה החברה כי היא מוכנה לשלב בפעילותה את ארכיטקטורת שבבי הבלאקוול. על פי מסמכים שהגישה החברה ל-SEC, כ-15% מהכנסות החברה ברבעון השלישי של 2023 הגיעו מסינגפור
מערכת ice | 
ג'נסן הואנג, מייסד ומנכ"ל אנבידיה (צילום shutterstock)
בסימן התרחבות במזרח אסיה: חברת אנבידיה מתכננת לבנות מרכז בינה מלאכותית בהשקעה של 200 מיליון דולר באינדונזיה, בשותפות עם ענקית התקשורת אינדוסט אורדו האצ'יסון (Indosat Ooredoo Hutchison). הנוכחות הגוברת של אנבידיה באינדונזיה משקפת כניסה נרחבת לשוק הדרום מזרח אסייתי השנה, על רקע העלייה בביקוש המקומי לשירותי מידע, כחלק מצמיחת הכלכלה הדיגיטלית.
לפי שר התקשורת והמידע האינדונזי, בודי ארי סטיאדי, המרכז יוקם בעיר סורקארטה שבמרכז מחוז ג'אבה, ויחזק את תשתית הטלקום ומשאבי האנוש המקומיים. בחודש שעבר הודיעה אינדוסט שהיא מוכנה לשלב בפעילותה את ארכיטקטורת השבבים מהדור הבא של אנבידיה, שמכונה בלאקוול, כדי "להניע את אינדונזיה לתוך עידן חדש של AI סוברני והתפתחות טכנולוגית".
 
על פי הדיווח בכלכליסט, אזור דרום מזרח אסיה התברר כמנוע רווח מרכזי עבור אנבידיה. על פי מסמכים שהגישה החברה ל-SEC בשנה שעברה, כ-15%, או 2.7 מיליארד דולר, מהכנסות החברה ברבעון שהסתיים באוקטובר הגיעו מסינגפור. סינגפור דורגה אחרי ארה"ב, שהייתה אחראית ל-34.77% מהכנסות אנבידיה, בעוד טייוואן הייתה אחראית ל-24%, וסין והונג קונג ל-22.24%. 
ההכנסות ממדינת העיר הקטנה באותו רבעון היוו עלייה של 404% לעומת התקופה המקבילה ב-2022. על פי הדוח הרבעוני האחרון של אנבידיה, מרכזי מידע היו אחראים לרוב הכנסותיה, והפיקו 18.4 מיליארד דולר בהמשך לאופוריית ה-AI הגלובלית. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה