השוק

מנכ"ל הענקית מישראל חוגג: גרף כ-18 מיליון דולר בשנה

גיל שוויד הפורש מתפקידו בצ'קפוינט קיבל בסך הכל בשנת 2023 תגמולים בעלות של 17.9 מיליון דולר, שעל אף הסכום הגבוה מאוד מדובר ירידה לעומת שנים קודמות עבורו, הוא ירד אגב מ-22.6 מיליון דולר בשנה שעבר
מערכת ice | 
גיל שוויד, מנכ"ל צ'ק פוינט (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, shutterstock, Magma Images)
 רק לפני כחודשיים, צ'ק פוינט פרסמה היום את הדוחות הכספיים שלה לרבעון הרביעי של השנה ובמסגרת הפרסום הזה הטילה החברה פצצה כשגיל שוויד, המנכ"ל הכל-יכול של החברה הודיע כי יפרוש מתפקיד המנכ"ל ויהפוך ליו"ר פעיל, אבל מסתבר שמקופח, הוא בכלל לא.
שוויד הפורש קיבל בסך הכל בשנת 2023 תגמולים בעלות של 17.9 מיליון דולר, שעל אף הסכום הגבוה מאוד מדובר ירידה לעומת שנים קודמות עבורו, הוא ירד אגב מ-22.6 מיליון דולר בשנה שעבר, כאשר בעשור האחרון גרף בסך הכל לכיסו תגמולים בעלות מצטברת של כמעט 315 מיליון דולר כתגמולים הוניים, כמעט מיליארד שקל.
על פי גלובס, לצדו של שוויד ארבעה בכירים בחברה קיבלו תגמולים בשנה החולפת בין 1.8 מיליון דולר ל-6.2 מיליון דולר, עוד דווח כי  עובדי צ'ק פוינט מימשו ב-2023 אופציות בהיקף של 20 מיליון דולר עם החזקה של 5.9 מיליון אופציות למימוש, ששווים מעל 285 מיליון דולר.
 
בראיון ל-ice סיפר לא מזמן:"התעשיה הישראלית עומדת בכל יום באיומים ובמתקפות אינסופיות. הבעיה היא בדרך כלל בהפעלה נכונה של המערכות שצריך להקפיד עליה אבל התעשיה עצמה עומדת במשימה. יש המון גורמים שפועלים בישראל אבל אנחנו זיהינו 10 מתקפות משמעותיות. 5 היו של החיזבאללה ו-5 היו איראניות ואני יכול להגיד לך, כל ארגון היום יכול לעמוד במתקפות סייבר. השאלה הגדולה היא אם הוא מפעיל נכון את המערכות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה