השוק

מנכ"ל תנובה: "שיקמנו רפתות בעוטף עזה, פעלנו תחת אש"

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד ערך סיור במרחב העמקים, במסגרתו ביקר במחלבת תל יוסף שנמצאת בבעלות ענקית המזון. גדי קוניא: "יש עשרות עובדים מגויסים או כאלה המפונים מבתיהם". יו"ר ועד העובדים: "מסירות יוצאת דופן"

מערכת ice | 
תנובה (צילום פלאש 90/ יוסי זליגר)
יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד ביקר אתמול (שני) במחלבת תנובה בתל יוסף. הביקור במחלבה נערך כחלק מסיורו של יו"ר ההסתדרות במרחב העמקים ומטרתו הייתה חיזוק העובדים בגזרת הצפון. את בר-דוד ליוו בסיורו במחלבה יו"ר תנובה חיים גבריאלי, מנכ"ל תנובה גדי קוניא, יו"ר ארגון העובדים אחיאב שמחי ויו"ר ועד עובדי המחלבה יניב בוהארון.
במהלך הסיור שוחרר בר-דוד עם עובדי המפעל, שאל על שגרת יומם במחלבה ובפרט על שגרת יומם בצל המצב הביטחוני המאתגר בצפון הארץ. "יש עשרות עובדים מגויסים או כאלה המפונים מבתיהם", סקר מנכ"ל החברה גדי קוניא את הנעשה בחברה מאז פרוץ המלחמה.
  

"הגענו בשבוע הראשון לכל המקומות בארץ, לפעמים תחת אש. תרומת תנובה לביטחון המזון של ישראל בשוטף ממשיכה ואף גוברת בעתות חירום. תרמנו לחיילי צה"ל, שיקמנו רפתות בעוטף ועוד. אנחנו מפעל חיוני תחת אש על כל המשתמע מכך", סיכם קוניא. "תנובה היא חברת המזון המובילה בישראל, ובזכות עובדיה היא מהווה גאווה ישראלית וגאווה הסתדרותית", הוסיף בר-דוד.
יו"ר ההסתדרות פנה אל העובדים במהלך הסיור: "יש לכם ועד עובדים מעולה שחי ונושם תנובה מילדות, ועבדים מסורים ומחויבים גם בזמן מלחמה. אנחנו גאים בכם". יו"ר עובדי תנובה, אחיאב שמחי אמר: "תנובה חברת המזון הכי ישראלית שיש, מספקת לציבור באופן שוטף את המוצרים האהובים, גם בעתות מלחמה וגם תחת אש. אני גאה בעובדי תנובה שממשיכים להפגין מסירות יוצאת דופן, ולייצר ולספק בכל מצב בטחוני ובכל מזג אוויר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה