השוק

שחר תורג׳מן נבחר לנשיא איגוד לשכות המסחר

שחר תורג'מן, יו"ר התאגדות רשתות המסחר ויו"ר בריל, נבחר לכהן כנשיא לשכת המסחר לאחר הבחירות שהתקיימו במלון דיוויד אינטרקונטיננטל, יחד עם הנשיא היוצא אוריאל לין. תורג'מן ניצח את סגן נשיא לשכת המסחר ב-8 השנים האחרונות, אמיר שני

מערכת ice |  2
שחר תורגמן משמאל עם לין ושני (צילום רפי דלויה)
הבוקר (שלישי), יצא לדרך המירוץ לנשיאות לשכת המסחר באסיפה הכללית ה-59 של לשכת המסחר תל אביב והמרכז אשר התקיימה במלון דיוויד אינטרקונטיננטל, יחד עם הנשיא היוצא אוריאל לין. מבין כלל המועמדים שהציגו את מועמדותם בחודשיים האחרונים, נשארו שניים בלבד. אמיר שני - סגן נשיא לשכת המסחר ב- 8 השנים האחרונות ומי שרואה את עצמו כיורשו הברור של לין. מהצד השני: יו"ר בריל, איש העסקים  ויו"ר התאגדות רשתות המסחר שחר תורג'מן שהודיע כבר בתחילה על ריצה לתפקיד הנחשק.
נזכיר כי הבחירות יצאו לדרך עם הודעת הפרישה המפתיעה של אוריאל לין כי יעזוב את תפקידו וזאת לאחר 22 שנה. סגן נשיא לשכת המסחר, כמו כן, צוין כי בתום ספירת כלל הקולות, תורג׳מן זכה ל-304 מהקולות., ואילו אמיר שני קיבל 267 מהקולות.
 
מוקדם יותר היום, אמר תורג'מן: "הבחירות לראשות לשכת המסחר הן קריטיות והרות גורל עבור המשק הישראלי והציבור כולו, שכן הארגון זקוק להנהגה חדשה שתהיה איתנה במאבקים הצפויים למגזר העסקי מול ממשלת ישראל, במיוחד לאור הגרעון התקציבי האדיר והתכנית הממשלתית להגדלת מיסוי רווחים, הגדלת מס החברות, הגדלת מסי הדיבידינד ועוד. בהובלת הנהגה חדשה ונמרצת לשכת המסחר תחזור להשפיע על סדר היום הציבורי, תמגר את עודף הרגולציה ותסייע להורדת יוקר המחיה בישראל, תהיה שותפה בשולחן קבלת ההחלטות, תהפוך לגוף דומיננטי ורלוונטי בקרב שחקני מדיניות ותעמוד בקשר רציף עם משרדי הממשלה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שחר, תרחיק ממך את אמיר שני כדי שבאמת ינואר האבק (ל"ת)
    בן 04/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בשעה טובה
    ערן 04/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מכיר את שחר ,אבל בשעה טובה לין שיחרר את התפקיד שהיה בו יותר מדי זמן
    סגור