השוק

בצל מתקפת הטילים: הבורסה ממשיכה במסחר כרגיל

למרות מתקפת הטילים, המסחר יתנהל כרגיל. בבורסה ביומיים הקרובים, בצל ההנחיות של פיקוד העורף, תעמוד על הפרק ההמתנה לנתוני האינפלציה המעודכנים וכן למדד המחירים של חודש מרץ, אשר יתפרסם מחר לאחר נעילת המסחר, אחר הצהריים.
מערכת ice | 
הבורסה נפתחה למרות המלחמה (צילום פלאש 90/ עטיה מוחמד, יחצ)
המשקיעים לא מפחדים ומשדרים עסקים כרגיל. רגע אחרי שנוטרלה התקפת הענק מאיראן הלילה, הבורסה לניירות ערך בתל אביב תיפתח הבוקר [ראשון] בצל מתקפת הטילים ממדינת האויב על ישראל.
בבורסה ביומיים הקרובים, בצל ההנחיות של פיקוד העורף, תעמוד על הפרק ההמתנה לנתוני האינפלציה המעודכנים וכן למדד המחירים של חודש מרץ, אשר יתפרסם מחר לאחר נעילת המסחר, אחר הצהריים.
 
שבוע לאחר שבנק ישראל השאיר את הריבית ללא שינוי וקבע אותה שוב על 4.5%. עד החלטת הריבית הבאה, ב-27 במאי, יתפרסמו שני מדדי מחירים ביום שני של חודש מרץ וב-15 במאי של אפריל.
השבוע, הבורסה לניירות ערך בתל אביב נסגרה עם ירידות בשני המדדים המרכזיים. מדד ת"א 35 ירד ב-1.64% לרמה של 1,933.05 נקודות ומדד ת"א 125 ירד ב-1.64% לרמה של 1,952.96 נקודות.
בגזרת העליות הבולטות של השבוע ניתן למצוא מספר מניות שטסו בצורה קיצונית במיוחד. מעל כולן בולטת לה מניית ריטייל מיינדס-ס, שרשמה עלייה קיצונית במיוחד של 82.33% לרמה של 51.9 אגורות. עוד מניית שרשמה עלייה קיצונית היא מניית נקסטייג', שטסה ב-68.66% לרמה של 73.9 אגורות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה