השוק

אתר האופנה הגדול בישראל קורס: שטראוס ושסטוביץ' יצילו אותו?

האתר למכירת נעליים שוז אונליין, הגדול ביותר בישראל בתחומו, נקלע לאחרונה לקשיים כלכליים חמורים, ועומד בפני סגירה. בין המשקיעים שלו ניתן למצוא את קבוצת שסטוביץ' ואת בנה של רעיה שטראוס, גיל מדין
מערכת ice | 
כלכלה במשבר (צילום shutterstock)
האתר למכירת נעליים שוז אונליין (ShoesOnline), הגדול ביותר בישראל בתחומו, נקלע לאחרונה לקשיים כלכליים חמורים, כאשר ספקים מספרים כי חל עיכוב בתשלומים בחודשים האחרונים, הצ'קים של האתר חוזרים והמנכ"ל והמייסד דקל סטולרו ירד לצללים ופשוט נעלם להם.
על פי הפרסום הבוקר (חמישי) ב-YNET, ההערכות מדברות על כך שבעקבות הריבית הגבוהה בישראל והתחרות שגברה לאחרונה עם כניסתן של עוד שחקניות לשוק, האתר נקלע לקשיים הכלכליים ונמצא בסכנת סגירה.
 
למעשה, האתר עובד עם יבואני נעליים גדולים בישראל, ומוכר דרכו את הסחורה אותה הם מייבאים. באתר שוז אונליין משקיעים אנשי עסקים רבים ומוכרים בישראל, ביניהם גם בנה של אשת העסקים רעיה שטראוס, גיל מדין, וקבוצת שסטוביץ'.
בשנת 2021 הושקעו באתר סכומי כסף גדולים של 10 מיליון שקל על ידי המשקיעים, ביניהם אפשר למנות גם את קבוצת עורק. כעת, נשאלת השאלה האם אותם משקיעים ואנשי עסקים הם ייכנסו מתחת לאלונקה וישקיעו סכומי כסף נוספים על מנת  להציל את האתר שנקלע לקשיים כלכליים ונמצא על סף סגירה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה