השוק

עשות אשקלון רוכשת חברה שמייצרת רכיבים לטנקים ונגמ"שים

קרן פימי שבשליטת איש העסקים ישי דוידי מתרחבת בתחום המערכות הצבאיות והיא רוכשת היום את חברת אי.די.סי שעוסקת בפיתוח וייצור של רכיבים קריטיים לטנקים ונגמ"שים; המוצרים של החברה נמכרים גם לאחת מיצרניות השבבים הגדולות בעולם
ניצן כהן |  1
טנק (צילום shutterstock)
עשות אשקלון שבשליטת קרן פימי של איש העסקים ישי דוידי מתרחבת בתחומיים הצבאיים. החברה רכשה היום את חברת אי.די.סי שעוסקת בפיתוח וייצור רכיבים קריטיים לטנ קים ונגמ"שים ב-40 מיליון שקל בעסקה משולבת מניות ומזומן כך שבסופו של יום יחזיקו בעלי המניות של אי.די.סי 1% מהחברה הממוזגת.
אלי דמרי, מנכ"ל עשות אשקלון: "כחלק מיעדיה האסטרטגיים של עשות לצמיחה מואצת, שמה לעצמה החברה יעד חשוב ומרכזי של גידול באמצעות רכישות של חברות מצטיינות, מוערכות ובעלות פעילות סינרגטית לזו של עשות.
 
"רכישת אי.די.סי תאפשר לעשות לחזק את פעילותה בתחום הפעילות הצבאי, להגדיל את סל המוצרים והפתרונות המסופקים וכן להרחיב את הפעילות האזרחית של עשות לתחומים נוספים, מעבר לתחום התעופה בו פועלת כיום החברה. בנוסף, רכישת אי די סי תחזק באופן משמעותי את יכולות הפיתוח וההנדסה של עשות."
אי.די.סי פועלת בשני תחומי פעילות. בתחום הפעילות הצבאי, אי.די.סי מספקת למשרד הביטחון, מגוון מערכות מתוחכמות, ובכלל זאת רכיבים קריטיים לטנקי מרכבה ונגמש״י מרכבה (נמ״ר).
בתחום הפעילות האזרחי, מספקת אי די סי ללקוח מרכזי שהינו חברת ענק בינלאומית מובילה בתחומה, מוצרים ייחודיים ומורכבים המשמשים אותו בייצור Semiconductors. אי די סי הינה ספק איכותי, אמין ומוערך בקרב לקוחותיה והינה בעלת מוצרים ויכולות מוכחות בפרויקטים מורכבים בתעשיות בהן היא פועלת.
ההכנסות והרווח התפעולי של אי די סי בשנת 2023 עמדו על כ- 48 מיליון שקל וכ-17 מיליון שקל, בהתאמה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הגדלתם עשות...
    א.י 04/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    :-)
    סגור