השוק

רמי לוי בבשורה משמחת: זה המטוס שחוזר ליישראייר

האיירבוס A320 של ישראייר עם מספר הרישום 4X-ABF שב לפעילות זאת אחרי כ-3 חודשים שקורקע בהם על מנת לאפשר תהליכי תחזוקה בלרנקה שבקפריסין, לשם הטוס המטוס עוד ב-22 בינואר. המטוס כבר ערך טיסה מחדש של החברה מתל אביב לפאפוס
מערכת ice | 
רמי לוי וישראייר (צילום shutterstock, יחצ)
בהודעתה לבורסה לניירות ערך, חברת התעופה בבעלות רמי לוי, ישראייר, ממטוס איירבוס A320 נוסף, חוזר לשירות בצי שלה, כך שכבר מה-17 באפריל שוב החברה מפעילה את כל צי המטוסים שלה באופן מלא.
האיירבוס A320 של ישראייר עם מספר הרישום 4X-ABF שב לפעילות זאת אחרי כ-3 חודשים שקורקע בהם על מנת לאפשר תהליכי תחזוקה בלרנקה שבקפריסין, לשם הטוס המטוס עוד ב-22 בינואר. המטוס כבר ערך טיסה מחדש של החברה מתל אביב לפאפוס.
 
יש להזכיר כי במרץ 2024 הפעילה ישראייר טיסות באמצעות ארבעה מטוסים בסך הכל. בהודעה לבורסה גם ממסרה ישראייר כי תפעיל בסך הכל 9 מטוסים צרי גוף, בהתאם לתכנון המוקדם של החברה לחג הפסח. לחברה בסך הכל 6 מטוסי איירבוס A320-200.
ישראייר העריכה בהודעה שפרסמה לבורסה לניירות ערך ולמשקיעים שלה, כי עם שובה להפעיל את הצי שמונה בסך הכל 9 מטוסים, היא גם תוכל להוציא אל הפועל את התכנית המסחרית הגדולה שלה שהיא הטסה של כ-100 אלף נוסעים במהלך חג הפסח וחודש אפריל 2024.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה