השוק

חברת הענק קורסת וחייבת 1.1 מיליון שקל: זו החלטת בית המשפט

"בצהרי היום" פנתה ביום חמישי לבית המשפט המחוזי בתל אביב כדי לה נאמן זמני באופן דחוף לאחר שרשמה הפסדים של כ-1.1 מיליון שקל. בשל כך, היא אינה יכולה לשלם את משכורות 141 עובדיה עבור חודש אפריל 2024 בהיקף של כ-600 אלף שקל וגם החברה לא תוכל לעמוד בחובות לספקים, בהיקף של כ-300 אלף שקל. כעת מונה מפרק זמני
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock, פלאש 90/ גרשון אלינסון)
אמש (ראשון) מונה על ידי בית המשפט המחוזי נאמן לחברת הצהרונים מהגדולות בישראל, "בצהרי היום", שמתפעלת בסך הכל 43 צהרונים בתל אביב שבהם מתחנכים כ-1,267 ילדים.
על פי YNET, השופטת נועה גרוסמן מינתה את עו"ד מנחם מושקוביץ לתפקיד הזמני כשהיא קובעת: "בהינתן כי 1.5.24 הוא תאריך לפתיחת הצהרונים, מצופה כי הנאמן יתחיל בפעילות מיידית, אפילו תוך כדי פגרת הפסח". דיון ייערך ב-6 במאי.
 
"בצהרי היום" פנתה ביום חמישי לבית המשפט המחוזי בתל אביב כדי לה נאמן זמני באופן דחוף לאחר שרשמה הפסדים של כ-1.1 מיליון שקל. בשל כך, היא אינה יכולה לשלם את משכורות 141 עובדיה עבור חודש אפריל 2024 בהיקף של כ-600 אלף שקל וגם החברה לא תוכל לעמוד בחובות לספקים, בהיקף של כ-300 אלף שקל.
עיריית תל אביב שלחה הודעה להורים לפייה: "הורים יקרים, הופתענו, כמותכם, לקבל באמצעי התקשורת את הודעת חברת "בצהרי היום" לבית משפט על פירוק החברה. זאת, למרות שעמדנו בקשר עם החברה וסייענו לעומדים בראשה".
עוד הוסבר: "עיריית תל אביב יפו וחברת 'יובל חינוך' תמשכנה לפעול בכל האמצעים העומדים לרשותן לשמירה על השגרה החשובה עבור הילדים והילדות בעיר. חשוב לנו שתדעו שהצוותים שלנו פועלים גם במהלך החג לקידום מענים ופתרונות בכדיי ששגרת הלימודים במסגרות הצהריים תימשך גם בשובנו מחופשת חג הפסח. נמשיך ונעדכן אתכם, ההורים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה