השוק

בהשקעה של 1.5 מיליארד דולר: היטאצ'י אנרג'י מעלה הילוך

היטאצ'י אנרג'י תשקיע 1.5 מיליארד דולר נוספים כדי להגביר את ייצור השנאים העולמי עד 2027. הרחבת הקיבולת תקצר את הזמן לשוק כדי לספק מענה להאצה בביקוש הגלובלי, כדי להתייחס להשקעות ארוכות טווח של לקוחות וכדי וליצור למעלה מ-4,000 מקומות עבודה - הסכום יתחלק בין השקעות באירופה, צפון ודרום אמריקה ואסיה תוך מינוף טביעת הרגל הגלובלית הקיימת
מערכת ice | 
דולרים (צילום shutterstock)
היטאצ'י אנרג'י חשפה השקעות של למעלה מ-1.5 מיליארד דולר כדי להגביר את יכולת ייצור השנאים הגלובלית שלה במטרה לעמוד בקצב הביקוש הגובר ולתמוך בתוכניות ארוכות הטווח ובמאמצי החשמול.
ההשקעות ירחיבו בהדרגה את קיבולת השנאים העולמית של החברה עד 2027 והן מתווספות ל-3 מיליארד דולר עליהם כבר הוכרז כדי להתקדם בחשמול מערכת האנרגיה המונעת על ידי המרת מערכות האנרגיה.
 
"הביקוש לשנאים ולציוד חשמלי גדל בקנה מידה חסר תקדים, ואנו משקיעים כדי לספק מענה לצרכי הלקוחות שלנו לטווח בינוני וארוך. אנחנו מפתחים את טביעת הרגל והקיבולת הגלובלית שלנו ומציעים התקדמות בדיגיטליזציה ובטכנולוגיה כדי לספק אפילו יותר פתרונות ברי קיימא אמינים", אמר ברונו מלס (Bruno Melles), מנכ"ל עסקי השנאים ב-Hitachi Energy, במהלך אירוע לקוחות הדגל של החברה, Energy & Transformers Days שנערך ברומא, איטליה.
החברה מודיעה בנוסף על השקעה של כ-180 מיליון דולר במפעל שנאים חדש וחדשני באזור ואסה, פינלנד. הקמפוס המתקדם הזה, שייבנה על פני שטח של 30,000 מ"ר, יהווה עדות למסירותה של Hitachi Energy לחדשנות, איכות ושמירה על איכות הסביבה.

(קרדיט: יח"צ)
השקעות אלו משלימות את מאמצי הצמיחה הרחבים יותר של Hitachi Energy, הכוללים יותר מ-30 מיליון דולר בהשקעה שהוכרזה לאחרונה על הרחבה בבאד הונף, גרמניה. מינוף טביעת הרגל הגלובלית של החברה יוביל בהמשך השקעות נוספות באירופה, צפון ודרום אמריקה ואסיה כדי לענות על הביקוש הגובר לשנאי חשמל והפצה.
הרחבות מתקן השנאים של היטאצ'י אנרג'י כוללות את הפרויקט המתמשך בדרום בוסטון, וירג'יניה, ארה"ב, ופרויקטים אחרים שהושלמו לאחרונה בג'פרסון סיטי, מיזורי, ארה"ב ודוס קברדאס, קולומביה. בנוסף, החברה חנכה מפעלים חדשניים חדשים בצ'ונגצ'ינג, סין, ובהאנוי, וייטנאם, יחד עם מרכז שירות שנאים חדש בוולשפול, אוסטרליה.
"ההשקעות הגלובליות שלנו, כולל קמפוס השנאים החדש בפינלנד, מדגישות את המחויבות שלנו ליצור יחד עם לקוחות ושותפות השירות והתעשייה שלנו את הדרך להאצת המרת האנרגיה. באמצעות מינוף אסטרטגי של טביעת הרגל הגלובלית שלנו, הטכנולוגיה והמומחיות של הצוותים שלנו, אנחנו לא רק מוכנים לעמוד בדרישה העולמית לפתרונות אנרגיה ברת קיימא, אלא גם להניע את החדשנות הדרושה לעתיד נייטרלי לפחמן", הוסיף מלס.
כל ההשקעות שהוכרזו בשנאים כוללות טכנולוגיות ייצור בנות קיימא וחדשניות ליעילות תפעולית תוך הבטחת סטנדרטים גבוהים של בטיחות ואיכות. הם מקדמים את מאמצי החברה להפוך לניטרלית פחמנית עד 2030 ושואפים ליצור השפעה כלכלית וחברתית חיובית בקהילות המקומיות. היטאצ'י אנרג'י מעסיקה מעל 17,000 עובדים ברחבי העולם בעסקי הטרנספורמרים שלה ומתכננת להגדיל את כוח העבודה שלה על ידי הוספת 4,000 משרות חדשות לתעשייה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה