השוק

הסטארט-אפ הישראלי חוגג הישג ענק: גייס 30 מיליון דולר

חברת הסייבר נאגומי מכריזה על גיוס של 30 מיליון דולר. הגיוס כולל גיוס סיד של 7  מיליון דולר בהובלת Team8 וגיוס A של 23 מיליון דולר בהובלת TCV ובהשתתפות המשקיעים האסטרטגיים Crowdstrike ו-Okta

מערכת ice | 
בכירי חברת נאגומי (צילום מנש כהן)
חברת הסייבר נאגומי, המפתחת פתרון חדשני לאבטחה פרו-אקטיבית וניהול החשיפה לסיכונים, מכריזה היום (רביעי) על גיוס מרשים במיוחד, מדובר בגיוס של 30 מיליון דולר. הגיוס כולל גיוס סיד של 7  מיליון דולר, שלא הוכרז בעבר, בהובלת Team8, וגיוס A של 23 מיליון דולר בהובלת TCV ובהשתתפות המשקיעים האסטרטגיים Crowdstrike ו-Okta .
 החברה הוקמה במטרה להגדיר מהיסוד כיצד צוותי אבטחה בארגונים יכולים לייעל את עבודתם באופן משמעותי, על מנת להפיק את המירב מכלי האבטחה הקיימים בארגון. ההון שגויס ישמש את החברה להאצת מאמצי המחקר והפיתוח וכן מאמצי ה-Go to Market של החברה, במטרה לענות על הביקוש ההולך וגובר בשוק. 
עמנואל סלמונה, מייסד שותף ומנכ"ל, Nagomi Security, סיפר על פעילות החברה: "ראינו שיותר מ-80% מפרצות האבטחה מתרחשות בארגונים שכבר הטמיעו את הכלים שיכולים היו למנוע אותן. התסכול של צוותי אבטחת הסייבר מחוסר הוודאות והביטחון בכך שהכלים הקיימים בארגון אכן יכולים להגן עליהם מפני איומים ממשיים הולך וגובר".
לטענת סלמונה, באמצעות מיפוי איומים כמו כופרות, פישינג וטכניקות נוספות שקיימות כיום, חברת נאגומי מאפשרת לצוותי אבטחה לראות בבירור מהי רמת ההגנה שלהם, ובכך מספקת להם תוכנית פעולה למוכנות גבוהה יותר.
לירן גרינברג, מייסד ומנהל-שותף ב-Team8, שהוביל את סבב ה-Seed: "הפלטפורמה של נאגומי מאפשרת ללקוחות להפיק ערך באופן מיידי, ולכן היא מצליחה לייצר מומנטום עסקי באופן יוצא דופן. יש לנאגומי שילוב נדיר של חדשנות, פשטות, ותוצאות מדידות״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה