השוק

דויטשה בנק חוגג הישג ענק: הרווח צמח ב-10% ל-2 מיליארד יורו

דויטשה בנק פרסם את התוצאות הכספיות העולות מדו"ח הרבעון הראשון של שנת 2024. הרווח לפני המס עלה ב-10% ל-2 מיליארד יורו והרווח הנקי צמח ב-10% ל-1.5 מיליארד יורו. מנכ"ל הבנק: "הרבעון הזה השגנו צמיחה דו-ספרתית ברווח, ואת הרווח הגבוה ביותר שלנו ברבעון הראשון מאז 2013"

מערכת ice | 
דויטשה בנק (צילום unsplash)
דויטשה בנק, תאגיד שירותים פיננסיים בינלאומי, פרסם היום (חמישי) את התוצאות הכספיות העולות מדו"ח הרבעון הראשון של שנת 2024. על פי הנתונים שהוצגו מדו"ח הרבעון הראשון, היום נרשם זינוק ברווח לפני מס, בבסיס ביצועים סולידיים של בנקאות ההשקעות. 
דויטשה בנק מדווח כי הרווח לפני המס עלה ב-10% ל-2 מיליארד יורו והרווח הנקי צמח ב-10% ל-1.5 מיליארד יורו. הישג נוסף נרשם בגזרת ההכנסות. על פי הנתונים, ההכנסות נטו עלו ב-1% לעומת השנה ל-7.8 מיליארד יורו. לטענת דויטשה בנק, העלייה נובעת מצמיחה של 11% בהכנסות מעמלות. 
בגזרת ההכנסות מבנק ההשקעות, דווח כי נרשמה צמיחה של 13% ל-3 מיליארד יורו, וכל ההכנסות מההכנסות הקבועות עלו ב-7% ל-2.5 מיליארד יורו. לצד נתונים אלו, מדווח דויטשה בנק כי הכנסות הבנקים הארגוניים צנחו ב-5% ל-1.9 מיליארד יורו, כאשר הכנסות הבנקים הפרטיים ירדו ב-2% ל-2.4 מיליארד יורו.
המנכ"ל כריסטיאן סווינג בירך על הנתונים וציין: "הרבעון הזה השגנו צמיחה דו-ספרתית ברווח, ואת הרווח הגבוה ביותר שלנו ברבעון הראשון מאז 2013, באמצעות ביצוע ממושמע של האסטרטגיה העולמית האוסבנק שלנו. כפי שהבטחנו, עמדנו ביעד העלויות שלנו ואנו נחושים לשמור על משמעת זו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה