השוק

לאחר שעסקת הענק התפוצצה: BHP ממשיכה לחזר אחר אנגלו אמריקן

לאחר שאנגלו אמריקן סירבה להצעתה של BHP לרכישת החברה תמורת 39 מיליארד דולר, קבוצת הכרייה החלה בשיחות נוספים לגיבוש הצעת מחיר מתוקנת. על פי רויטרס, BHP צפויה לשנות את הצעתה ולהעניק 25.08 פאונד למניה בכדי להשיג עסקה

מערכת ice | 
נחושת (צילום shutterstock)
לאחר שהתאגיד האוסטרלי הבינלאומי אשר עוסק בכרייה, מתכות ונפט, הציע לחברת הכרייה "אנגלו אמריקן" 39 מיליארד דולר עבור רכישתה ואותה הצעה נדחתה, BHP שוקלת להעניק הצעה נוספת ואף משופרת מקודמתה. 
על פי סוכנות הידיעות רויטרס, קבוצת הכרייה הגדולה בעולם BHP מקיימת שיחות שונות לגיבוש הצעת מחיר חדשה עבור חברת "אנגלו אמריקן" ואחד הגורמים המעורבים בנושא ציין כי אותה הצעה תוגש בשבועות הקרובים. לצד זאת, ציין אותו גורם, כי הקבוצה עדיין לא קיבלה החלטה על גודל ומבנה ההצעה המתוקנת.  
בעקבות אותו פרסום, הגיב התאגיד האוסטרלי כי הוא אינו מגיב ל"שמועות והשערות" ואילו חברת הכרייה "אנגלו אמריקן" לא הגיבה כלל וכלל לדיווח של סוכנות הידיעות רויטרס.
כזכור, לאחרונה חברת הכרייה אנגלו אמריקן דחתה את הצעת הרכישה שהעניקה קבוצת הכרייה BHP בסך של 39 מיליארד דולר. כעת, באפשרותה של קבוצת הכירייה לחזור עם הצעה רשמית מתוקנת עבור אנגלו אמריקן עד ה-22 במאי. על פי הדיווח, פורסם כי היא צפויה לשנות את הצעתה ולהעניק 25.08 פאונד למניה בכדי להשיג עסקה. 
החיזור המתמשך של קבוצת הכרייה אחר אנגלו אמריקן נובעת מהסיבה כי אם העסקה אכן תצליח, תחשב BHP כחברת הכרייה הגדולה ביותר בענף מתחילת השנה והיא תזכה לדירוג היוקרתי כאחת מעשר העסקאות הגדולות ביותר שנעשו בתחום הזה, כך על פי נתוני LSEG.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה