השוק

חברת SecureNet בשת"פ של מיליונים עם ODIX

ב-SecureNet חתמו על הסכם חדש עם חברת ODIX בשווי של מיליוני שקלים. במסגרת ההסכם, הראשונה תייצג את מוצרי ה-On prem של השנייה
מערכת ice | 
עידו לכשקוב (צילום יח"צ SecureNet)
SecureNet מקבוצת Aman, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת ODIX במסגרתו תייצג בבלעדיות את מוצרי הOn prem שפיתחה. שווי העסקה מוערך בהיקף של מיליוני שקלים.
פתרון ההלבנה של חברת odix מעניק לארגונים רמת אבטחת מידע גבוהה מאוד ללא פגיעה בביצועים המערכתיים, הייחודיות שלה היא היכולת להגן על קבצים מפני התקפות ידועות ובלתי ידועות.
 
במסגרת העסקה שנחתמה, חברת SecureNet מקבוצת Aman תייצג בבלעדיות את מוצרי ה-On prem ש-odix מפתחת. פשעי סייבר הוא האיום הגדול ביותר על כל ארגון בעולם, בייחוד בתקופה זו בה חברות משקיעות בכלי אבטחת מידע וסייבר מרובים בניסיון לזהות התקפות.
אחת החוליות החלשות ביותר בתשתית אבטחת הסייבר של הארגון היא התוכנה הזדונית הלא ידועה - HIDDEN in FILES, אשר עוקפת את מערכות אבטחת הסייבר הקיימות. באופן ייחודי, הפתרון שפיתחה odix מגן על קבצים מפני התקפות ידועות ובלתי ידועות. פתרון ההלבנה של חברת odix מעניק לארגונים המשתמשים בו רמת אבטחת מידע גבוהה מאוד ללא פגיעה בביצועים המערכתיים.
עידו לכשקוב, סמנכ"ל המכירות בחברת סקיורנט: " odix מובילה בפתרונות אבטחת סייבר ואנו נרגשים להכריז על השותפות איתם. בעידן הדיגיטלי של היום, בו פשעי הסייבר גוברים בקצב, כל ארגון צריך להקנות לעצמו רשת ביטחון.
פתרון אבטחת המידע של Odix מספק אבטחה גבוהה ביותר ומבטיח ביצועי מערכת אופטימליים. אנו בטוחים ששותפות זו תאפשר לנו לייעל את הפעילויות של לקוחותינו ולחזק עוד יותר את חוסנם בסייבר."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה