השוק

חברת האבטחה מגייסת 33 מיליון דולר: זו הסיבה

SafeBase מגייסת 33 מיליון דולר באמצעות השקעה בסדרה B להאצת החזון לסקירות אבטחה ללא חיכוכים. ההשקעה, בהובלת Touring Capital, תרחיב את פלטפורמת האבטחה המובילה בתעשייה ותאפשר לארגונים לבנות אמון משמעותי ובר-קיימא אצל הלקוח
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
SafeBase, פלטפורמת מרכז האמון (Trust Center) המובילה בתחום סקירות אבטחה ללא חיכוך הכריזה היום שגייסה 33 מיליון דולר בסבב גיוס מסדרה B. Touring Capital הייתה המשקיע המוביל בהשקעה אחרונה זו, המביאה את החברה לסך גיוסים כולל של יותר מחמישים מיליון דולר, בהשתתפות המשקיע האסטרטגי Zoom Ventures.
לסבב זה הצטרפו גם משקיעים קיימים בחברה NEA‏ (New Enterprise Associates)‏, Y Combinator‏, Comcast Ventures ו-Cerca Partners, וכן מנהלים בולטים בתחום אבטחת הסייבר לרבות קצין האמון הראשי לשעבר בחברת Salesforce, ג’ים אלקוב. 
 
עם העלייה בדרישה מרוכשי תוכנה לבצע הערכות סיכונים מפורטות לספקים פוטנציאליים, גובר הלחץ המופעל עליהם להוכיח שהספקים הללו הם שותפים עסקיים בטוחים ואמינים. במונחים היסטוריים, סקירות אבטחה אלה סבלו מתהליכים מרובי חיכוך שעיכבו את מחזורי המכירות וגרמו נזק לאמון בין הקונה למוכר. 
"הגישה הנוכחית לסקירות אבטחה של קונים איננה תקינה. הגיע הזמן לומר שלום ולהתראות לאבטחה באמצעות ערפול ועמימות, ולהפוך את עמדת האמון והאבטחה של המוכר קלה יותר להבנה עבור הקונה מבלי שיצטרך לעשות שמיניות באוויר," אמר אל יאנג, המנהלה הכללי של SafeBase. "אנחנו נרגשים שהמשקיעים שלנו מעמיקים את המחויבות שלהם לחזון שלנו ליצור עולם שבו סקירות סיכוני אבטחה וצדדי ג’ נעשות בזמן אמת וללא חיכוך. השקעה זו תאפשר לנו לבנות את הפלטפורמה שלנו עוד לרוחב כלל מערכת האמון האקולוגית ולבצע התמרה בנושא עתיד סיכוני צד ג’." 
"אבטחה כבר איננה רק דרישה - זהו צו אסטרטגי להצלחה. תהליכים מסורתיים בתחום סקירות אבטחה פועלים לעתים קרובות כמחסומי דרכים, המפריעים לשקיפות הלקוח, מעכבים מחזורי מכירות ופוגעים בחוויית הקונה," אמרה פרייה סייפרסד, מייסדת משותפת ושותפה כללית ב- Touring Capital. "SafeBase לא רק מדמה מחדש את תהליך סקירות האבטחה אלא אף מובילה את שוק מרכזי האמון באמצעות מוצר הקובע סטנדרטים חדשים בתעשייה. SafeBase, כפלטפורמה המועדפת על מספר רב של חברות בפרופיל גבוה, מעצבת מחדש את האופן שבו עסקים מציגים את תנוחת האבטחה והאמון שלהם, בדומה לאופן שבו LinkedIn משמשת מקור דפיניטיבי בנושא רקע מקצועי. אנחנו נרגשים מהשותפות עם SafeBase כיוון שהם הביאו את החזון שלהם לגבהים שטרם נראו."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה