השוק

חברת הסייבר מארה"ב גייסה 115 מיליון דולר: "להאיץ את הצמיחה"

בסבב האחרון ThreatLocker הצליחה לגייס משקיעים חדשים ולרתום את ג'נרל אטלנטיק, שחברה אליה עוד בפעם הקודמת. ההודעה על ההשקעה התקבלה לאחר פרסום דוחות מרשימים, שהציגו זינוק של פי שניים בהכנסות
מערכת ice | 
אבטחת סייבר (צילום shutterstock)
חברת ThreatLocker האמריקנית גייסה 115 מיליון דולר בסבב הגיוסים האחרון, כך מסרה הבוקר (רביעי) בהודעתה לתקשורת. החברה, שעוסקת באבטחת סייבר, מסרה כי תשתמש בהשקעה על מנת להמשיך את ההאצה הגלובלית שלה ולהטמעת פתרונותיה בארגונים שונים.
ההודעה על השקעה התקבלה לאחר שנה של צמיחה עסקית מרשימה ב-ThreatLocker במסגרתה דיווחה החברה כי הגדילה את מצבת כוח האדם שלה ב-50% והכפילה את הכנסותיה. בסבב הנוכחי השקיעו בחברה קרן ההשקעות ג'נרל אטלנטיק, קבוצת StepStone וקבוצת D.E Shaw.
 
​זהו המשך של שיתוף הפעולה בין החברה לג'נרל אטלנטיק, אך הפעם הראשונה שבה החברה עובדת עם הקבוצות D.E Shaw ו-StepStone. "אנו נרגשים לקדם את השותפות שלנו עם הצוות כדי להאיץ את צמיחת ThreatLocker כמחדשת באבטחת נקודות קצה", מסר גארי ריינר, שותף תפעול בג'נרל אטלנטיק, בהודעה לתקשורת. 
חברת ThreatLocker מספקת שירותי אבטחת סייבר בגישה של "אפס אמון". מדובר בגישה זהירה על פיה אין לסמוך על מחשבים או מכשירים מחוברים, גם אם הם מחוברים לרשת. החברה הוקמה בשנת 2017 ומשרדיה נמצאים באורלנדו, פלורידה. "כשחברות מכל הגדלים מתמקדות יותר ויותר בהשלמת פערים בערמות האבטחה שלהן, גישת אפס אמון הופכת להכרח", המשיך ריינר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה