השוק

ג'ף בזוס בעננים: אמזון הכניסה 143 מיליארד דולר ברבעון הראשון

חברת אמזון דיווחה על התוצאות הכספיות שלה לרבעון הראשון של שנת 2024, ועל פי הנתונים היא יכולה להיות מרוצה. החברה התעלתה על מרבית התחזיות שצפו לה. אמזון רשמה הכנסות של 143.3 מיליארד דולר ורווח נקי של 10.4 מיליארד דולר
מערכת ice | 
אמזון נכנסת לשוק הבינה המלאכותית (צילום shutterstock, vecteezy)
החברה שהחלה את דרכה כחנות ספרים אינטרנטית קטנה ולא מוכרת, ממשיכה להכות את התחזיות בוול סטריט ומפתיעה את המשקיעים פעם אחר פעם. היום (רביעי) פרסמה חברת אמזון את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של שנת 2024, ועל פי הנתונים, היא בהחלט יכולה להיות מרוצה.
כמעט בכל הנתונים תוצאות החברה עלו על אלו שחזו לה האנליסטים בוול סטריט. הרווח הנקי זינק ל10.4 מיליארד דולר, או 98 סנט למנייה, לעומת רווח של 83 סנט למנייה, לו צפו האנליסטים. מדובר בנתון מדהים עבור אמזון, מאחר ובתקופה המקבילה אשתקד, הרווח למנייה היה 31 סנט, או 3.17 מיליארד דולר.
הכנסותיה של אמזון היו מעל התחזיות גם הן, כאשר האנליסטים צפו שההכנסות יסתכמו ב-142.5 מיליארד דולר, אך אמזון דיווחה על הכנסות בסך 143.3 מיליארד דולר. ההכנסות של אמזון מ-AWS הגיעו ברבעון הראשון של שנת 2024 ל-25 מיליארד דולר וההכנסות מפרסום הגיעו ל-11.8 מיליארד דולר.
על אף הדו"ח החזק שפרסמה החברה, היא גם פרסמה תחזית קצת פחות אופטימית לתקופה הקרובה, עם צפי הכנסות נמוך ממה שחזו לה בוול סטריט. לאחר פרסום הדו"ח המנייה של החברה רשמה עליות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה