השוק

אלביט סגרה חוזה ב-37 מיליון דולר: הלקוח האסטרטגי - צבא ארה"ב

החברה תספק מערכות הגנה אקטיבית מסוג חץ דורבן לשדרוג נגמ"שי הברדלי של הצבא האמריקני. המערכת מאופיינית בביצועים גבוהים ודרישות נפח, משקל והספק נמוכות ומספקת הגנה מפני מגוון רחב של איומים נגד שריון. המנכ"ל יהודה (אודי) ורד: "יכולות משופרות, יעילות ובטיחות"
מערכת ice |  1
אלביט מערכות (צילום פלאש 90/ עטיה מוחמד, אייל מרגולין, ויקיפדיה)
אלביט מערכות הודיעה היום (ראשון) כי היא זכתה בחוזה בסכום של כ-37 מיליון דולר לאספקה ראשונית של מערכות הגנה אקטיבית מסוג חץ דורבן ל-General Dynamics Ordnance and Tactical Systems (GD-OTS) לטובת שדרוג נגמ"שי הברדלי M2A4E1 של צבא ארה"ב. החוזה יבוצע על פני תקופה של 24 חודשים.
מערכת ההגנה האקטיבית חץ דורבן היא מערכת "הגנה קשה" מתקדמת המכוונות להגברת יכולות ההגנה העצמית של פלטפורמות מחומשות כנגד איומי שדה הקרב המודרני. מערכת זו היא הדור השני של מערכות הגנה אקטיביות של צה"ל, והיא מאופיינית בביצועים גבוהים ודרישות נפח, משקל והספק נמוכות.

"שותפות אסטרטגית". שדרוג נגמ"שי הברדלי של צבא ארה"ב (צילום: צבא ארה"ב)
המערכת מספקת למערכות מחומשות הגנה של 360 מעלות מפני מגוון רחב של איומים נגד שריון, כגון רקטות נגד טנקים (ATR), טילים מונחים נגד טנקים (ATGM), איומים ממערכות בלתי מאוישות ומשוטטים, בסביבות לוחמה בשטח פתוח ובסביבות עירוניות. יהודה (אודי) ורד, מנכ"ל אלביט מערכות יבשה מסר בעקבות העסקה: "מערכת ההגנה האקטיבית שלנו חץ דורבן מייצגת חדשנות ברמה הגבוהה ביותר".
 
"המערכת מציעה הגנה כוללת כנגד האיומים המתפתחים של שדה הקרב המודרני", הוסיף ורד. "באמצעות שותפות אסטרטגית זו עם GD-OTS, אנחנו מתכבדים לתרום לחיזוק נגמ"שי הברדלי, ולהעצים עוד יותר את הכוחות המזוינים של ארה"ב עם יכולות משופרות לטובת מילוי משימותיהם בצורה יעילה ובטוחה". 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אז איך נפגעו כל כך הרבה כלים משוריינים מאר פי גי? (ל"ת)
    סקרן 05/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור