השוק

פליופס בדרך למיזוג עם חברה ציבורית צרפתית? כל הפרטים המלאים

חברת השבבים הישראלית "פליופס" מנהלת משא ומתן מתקדם עם קאלריי בכדי לבחון אפשרות של מיזוג עם החברה. גורם המעורב בפרטים מציין כי על אף המגעים המתקדמים בנושא, לא קיימת ודאות מלאה לכך ששני הצדדים יגיעו להסכמה

מערכת ice |  1
עסקים - אילוסטרציה (צילום shutterstock)
חברת השבבים הישראלית פליופס (Pliops),  אשר ידועה כמפתחת מעבדי אחסון עבור מרכזי נתונים מבוססי ענן, מקדמת בימים אלו משא ומתן בנוגע למיזוג עם חברת קאלריי  (kalray). על אף המגעים המתקדמים במהלך המדובר, מציין גורם המעורב בפרטים, כי טרם ידוע אם שני הצדדים אכן יגיעו להסכמות. 
כזכור, בשנת 2002 הכריזה החברה כי הצליחה לגייס 100 מיליון דולר בסבב גיוס הרביעי. אותו מהלך העניק לה שווי של  650-700 מיליון דולר, כך על פי גורמים בכירים בשוק ועל פי מאגר המידע PitchBook. חברת "קאלריי", אשר עוסקת בתחום דומה לזו של פליופס, נסחרת בבורסה בפריז לפי שווי של 164 מיליון יורו, שהם כ-176 מיליון דולר. 
בחודש יוני בשנה שעברה, דווחה חברת השבבים הישראלית פליופס על שינוי משמעותי במבנה הארגוני שלה, הכולל את מינויו של אורי בייטלר לתפקיד & Business Development וכחבר בדירקטוריון החברה. אורי בייטלר, שימש כמנכ"ל החברה משנת 2017, ואותו החליף עידו בוקשפן. 
בעקבות השינויים בחברת השבבים הישראלית בשנת 2023, המנכ"ל הנכנס, עידו בוקשפן, הודה על מינויו ואמר: "לאחר 23 שנות קריירה מלאות באתגרים, הצלחות וסיפוק רב במלאנוקס ו-NVIDIA, אני נרגש לעשות את הצעד הבא ולהצטרף לצוות המוכשר של Pliops. יחד עם צוות המייסדים - אורי, משה ואריה, וכמובן צוות העובדים והמנהלים בחברה, אני מצפה להמשיך במאמצי ההטמעה של הטכנולוגיות שפותחו בחברה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שירת הברבור....
    עמרי 05/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תחילת הסוף, אין עתיד
    סגור