השוק

דיסני מרוויחה בענק: ההכנסות הסתכמו ב-22 מיליארד דולר

ענקית הבידור דיסני מפרסמת את נתוני דו"ח הרבעון לחודש מרץ, כאשר הכנסותיה הסתכמו ב-22.08 מיליארד דולר ואילו הרווח המתואם עמד על 1.21 דולר למניה. מהדו"ח עולה כי מספר המנויים עלה ביותר מ-6 מיליון משתמשים ברבעון
מערכת ice | 
דיסני ומיקי מאוס (צילום shutterstock)
ענקית הבידור דיסני פרסמה את התוצאות הכספיות העולות מדו"ח הרבעון השני שהסתיים בחודש מרץ האחרון. על פי הנתונים, ניתן להבחין כי הכנסותיה הסתכמו ב-22.08 מיליארד דולר ואילו הרווח המתואם עמד על 1.21 דולר למניה
מלבד זאת, ציינה חברת דיסני כי הרווח התפעולי הכולל צמח בכ-17%, כאשר יישומי סטרימינג הבידור (דיסני+ והולו) סיכמו רבעון רווחי בפעם הראשונה. בשילוב עם רשת הטלוויזיה ESPN+, דיסני נאלצה להיפרד מ-18 מיליון דולר ברבעון. ברבעון המקביל בשנה שעברה החטיבה סיכמה הפסד של 659 מיליון דולר. 
ההכנסות מדיסני+ עלו בכ-13% ל-5.64 מיליארד דולר ואילו הרווח התפעולי הסתכם ב-47 מיליון דולר, לאחר הפסד של 587 מיליון דולר ברבעון המקביל. נתון מרשים נוסף מתקשר לגזרת המנויים של דיסני+. על פי הנתונים, מספר המנויים עלה ביותר מ-6 מיליון משתמשים ברבעון ואף הגיע ל-117.6 מיליון משתמשים ברחבי העולם.
מנכ"ל דיסני, בוב איגר, התייחס לנתונים הכספיים ואמר: "התוצאות שלנו הונעו במיוחד על ידי חטיבת החוויות שלנו, כמו גם פעילות סטרימינג הבידור. פעילות הסטרימינג הייתה רווחית ברבעון, ואנחנו נשארים במסלול להשגת רווחיות בעסקי הסטרימינג המשולבים שלנו ברבעון הרביעי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה