השוק

מניית טבע טסה בניו יורק; לידר מדביקים למניה מחיר יעד חדש

סבינה לוי מלידר שוקי הון מגיבה לדו"חות של טבע וחוזרת על המלצת 'תשואת היתר' ומעלה את מחיר היעד ל-18 דולר; "אנחנו מתרשמים מהביצועים של החברה כולל הביצועים של עסקי הגנריקה והצמיחה המהירה של Austedo"
ניצן כהן |  1
כלכלה בארצות הברית (צילום shutterstock)
טבע פרסמה היום את הדוחות לרבעון הראשון של השנה ואלה היו דוחות טובים. החברה עמדה בתחזיות הרווח והמכירות היום טובות מהתחזיות. מעבר לזה הביצועים של תרופות הדגל ה-Austedo וה-Ajovy היו טובים למדיי. סבינה לוי מבית ההשקעות לידר שוקי הון מגיבה לדו"חות ומשאירה את ההמלצה על 'תשואת יתר' תוך שהיא מעלה את מחיר היעד של המניה ל-18 דולר.
"מה לעשות עם המניה?" כותבת לוי ללקוחות הבית "אנו מתרשמים לחיוב מהביצועים של החברה, לרבות הביצועים של עסקי הגנריקה והצמיחה המהירה של Austedo. כמו כן, אנו מעודדים מההתפתחויות בנוגע לצבר המוצרים הנמצאים בשלבי פיתוח.
 
פרסום תוצאות חיוביות מהניסוי ב-Olanzapine מוקדם יותר היום, והפרסומים הצפויים בנוגע לפרופיל הבטיחותי של התרופה במחצית השנייה של השנה לצד פרסום תוצאות ביניים של Anti TL1A עשויים לתרום לרמת הביטחון של המשקיעים בנוגע לצבר, ובפרט, לפוטנציאל הצמיחה הגלום בו בטווח הבינוני – רחוק.

צילום מסך: גוגל
"המסרים של הנהלת החברה בנוגע לשיפור בדינאמיקה עסקית, בדגש על נכונות גבוהה יותר לאמץ תרופות ביוסימילרס חדשות על ידי המבטחים בארה"ב, מספקים אינדיקציה טובה בנוגע לפוטנציאל הגלום בפעילותה של טבע בתחום.
"כל אלו, מובילים אותנו לעלות את מחיר היעד לחברה מ-16 דולר ל-18 דולר, כאשר אנו ממשיכים להמליץ על טבע ב'תשואת יתר'". היא אומרת.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    האנליסטים חוזים את העבר בדייקנות..לא תמיד (ל"ת)
    אורן גד 05/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור