השוק

התנודתיות נמשכת: אחרי יומיים של ירידות, הדולר חוזר לעלות

ההודעה נשיא ארה"ב ג'ו ביידן על ההתנגדות להגברת הלחימה ברפיח מחזירה את החשש של המשקיעים פני התערערות נוספת של המצב הביטחוני כשהפעם היחסים בין ארה"ב לישראל נמצאים בשפל
ניצן כהן | 
כלכלה-אילוסטרציה AI
אחרי כמה ימים של אופטימיות זהירה, החששות חוזרים לליבות המשקיעים ובהתאם הדולר חוזר להתחזק. הדולר אם כן, עולה ב-0.4% לרמה של כמעט 3.73 שקל, האירו עולה ב-0.3% והוא מתייצב ברמה של 4 שקלים והלירה שטרלינג עולה בשיעור דומה לרמה של כמעט 4.65 שקל.
הסיפור בשוק המט"ח ממשיך להתנהל בהלימה למצב הביטחוני, למלחמה ולשחרור החטופים. בימים האחרונים החלה להתגנב לליבות המשקיעים אופטימיות לפיה ניתן יהיה להגיע להסכם לשחרור החטופים ומכאן להסדרה של המצב לנורמלי החדש אבל מאתמול האופטימיות הזהירה הזו משנה פניה והפסימיות חוזרת לשלוט בשוק.
 
נראה כי הקשחת העמדות של ממשלת ה-64 מרחיקה הסכם לשחרור החטופים וכאן נכנס לתמונה הלילה נשיא ארה"ב ג'ו ביידן שהבהיר למען הסר ספק, את עומק המחלוקת בין ארה"ב לממשלת ה-64 וזה כבר מתחיל להראות כמו הידרדרות נוספת ביחסים בין ארה"ב לישראל בתקופה בה ישראל זקוקה לארה"ב יותר מכל וזה מצב שניתן לשלוט בו ומשום מה ממשלת ה-64 מעדיפה שלא וזה עוד יותר מדאיג את המשקיעים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה