השוק

"ביבי, העסקים קורסים, הרשתות הגדולות בלי טיפת אוויר"

קמפיין דיגיטלי וטלוויזיוני למען העסקים והעצמאים, פיטורי עובדים החל מהשבוע הקרוב וחסימת כבישים: ועד הפעולה של רשתות האופנה והמסחר בישראל מסלים את המאבק בדרישה לסיוע ממשלתי 
מערכת אייס | 
קמפיין רשתות האופנה והמסחר (צילום מסך מתוך הקמפיין)
ועד הפעולה של רשתות האופנה והמסחר בישראל מסלים את המאבק בדרישה לסיוע ממשלתי, נוכח סירוב משרד האוצר לאשר את המתווה שהוצע על ידי הקמעונאים בשל המשבר. היום (יום ו') צפוי לעלות קמפיין נרחב בטלוויזיה ובדיגיטל מטעם הוועד, הקורא לנתניהו לסייע להם בטרם יקרסו.
כמו כן, במסגרת החרפת הצעדים, בימים הקרובים צפויות הרשתות והעסקים לפטר אלפי עובדים בשל אי היכולת, לטענתם, לעמוד בתשלומים לעובדיהם. בנוסף, בכוונתו בשבוע הקרוב לבצע חסימת כבישים וצירי תנועה באמצעות 400 משאיות הנמצאות ברשות הרשתות לצרכים תפעוליים, אשר יגויסו למאבק.
 
"אנחנו הופכים חלק מהחנויות שלנו ללשכות פיטורים", מסביר יעקב הלפרין, המנכ"ל והבעלים של רשת אופטיקה הלפרין. "החל משבוע הבא, עוד לפני יום העצמאות אנחנו נזמן אלפי עובדים לפיטורים. הממשלה לא מבינה שאנחנו לא צוחקים ולא עושים איזשהו משחק. אלה לא הצגות, זו אמת. פשוט אין ברירה". 
הדברים מגיעים לאחר שהשבוע נתבשרו נציגי ועד רשתות האופנה והמסחר כי מתווה הסיוע שדרשו מהממשלה לא אושר. במכתב ששיגרו לראש הממשלה הודיעו כי ישביתו את החנויות בשל הקושי הכלכלי להשיב את העסקים למסלולם.

קראו עוד ב-ice
"התנהלות האוצר לא מותירה בידינו ברירה אלא להשבית את כלל עסקינו", כתבו, "כיוון שפתיחת החנויות בעת הזו, ללא קבלת רשת ביטחון ממשלתית, רק תעמיק את ההפסדים הכבדים ואת הבור אליו נפלנו, כל רשתות האופנה והמסחר תיאלצנה לפתוח בשביתה כללית ולסגור את שעריהן עד שדרישותינו המינימליות לעזרה מהממשלה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה