השוק

עובדי אל על מפגינים על כוונת החברה למשוך מקרן פיצויי העובדים

עובדי אל על הפגינו משעות הבוקר מול בית הדין לעבודה במקביל לדיון על כוונת החברה למשוך 115 מיליון שקל מקרן הפיצויים לעובדים לצורך הבראת החברה
מערכת אייס |  1
מחאת עובדי אל על (צילום אלעד סאסי)
מאות מעובדי אל על מפגינים משעות הבוקר מול בית הדין לעבודה בבת ים כאשר במקביל מתקיים בביהמ"ש דיון על כוונת אל על למשוך כספי קרן פיצויים לעובדים לצורך הבראת החברה. 
קרן הפיצויים הנדונה נפתחה על ידי המדינה עם הפרטת אל על ונצבר בה סכום של כחצי מיליארד שקל אשר אמורים לשמש לצורך קופת הפנסיה של העובדים. כעת מבקשת אל על למשוך 115 מיליון שקל מתוכה לצורך מימון פעילותה ותשלום התחייבויותיה לשם קבלת הלוואה בערבות המדינה.
אם יטה בית הדין לטובת העובדים, משמעות הדבר עבור אל על עשויה להיות הקפאת הליכים שעה שהיא זקוקה לכסף לצורך הבראתה ממשבר הקורונה. בימים אלה מקיימת החברה משא ומתן עם בנק דיסקונט ועם בנק לאומי בנוגע להלוואה של 400 מיליון שקל בערבות מדינה לצורך סיוע חילוץ מן המשבר. זאת, לאחר  שבתחילת החודש דחה משרד האוצר את בקשת הסיוע של חברת התעופה לאחר תיקוני התייעלות שהגישה אל על.
שרון בן יצחק, יו"ר ועד עובדי אל על אמר בטרם נכנס לדיון: "עובדי אל על הם לא קורבנות של הקורונה. עובדי אל על הם העובדים הכי לויאלים למדינה, לחברה ולמקום עבודה שלנו כל מה שאנו רוצים זה שיקשיבו לנו. שיבינו שהפתרונות נמצאים אצלנו. לא יכול להיות שבזמן שמבקשים מאיתנו כסף, לא הבעלים ולא ההנהלה, לא מתייעלים ולא שמים כסף ובאים לפה לבית המשפט לקחת את הכסף שלנו. זה לא יקרה, לא ניתן לזה יד ובשביל זה אנחנו פה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אני מת לדעת מה הטיפים של העובדים
    אדיר 05/2020/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התירוץ הזה של יש מנהלים עם משכורות גבוהות תמוה כי יש פי כמה עובדים כאלה בכל מחלקה אחרת עם קביעות ושכר שלא מתאים למציאות, אני באמת מקווה שאחרי ההתיעלות שהם יעברו הם יצליחו להתחרות בחברות הזרות שנוחתות בנתב"ג או לחילופין לתת ערך אמיתי בכרטיס טיסה שלהם.
    סגור