השוק

BUYME רושמת עסקת ענק: מכרה את יתר מניותיה לפי שווי של 250 מיליון שקל

השליש הנותר ממניות החברה של פלטפורמת המתנות החוויתיות נרכשו בידי היו"ר יואב בן יקר, ברק קנה יו"ר קבוצת טלכלל יחד עם קבוצת מאיר, שיחזיקו כעת בשליטה מלאה ב-BUYME. כמה יקבלו המייסדים?

שרון טל | 
יואב בן יקר (צילום סיון פרג')
BUYME, פלטפורמת המתנות החווייתיות הפועלת בישראל מאז 2012 ביצעה היום עסקת ענק בתחום הדיגיטל והאי-קומרס. במסגרת העסקה, מייסדיBUYME  אשר החזיקו עד כה כשליש ממניות החברה, מכרו לקבוצת טלכלל את יתרת מניותיהם. המייסדים מיכה ברכוז, שי דרין, וטל צורי צפויים לקבל יחדיו 81 מיליון שקל.
קבוצת מאיר היא בעלת השליטה בקבוצת טלכלל, ויחד עם יואב בן יקר הם מחזיקים ב-100 אחוז ממניות טלכלל, כך שבשרשור הם יחזיקו גם בשליטה ב-BUYME. העסקה מבוצעת לפי שווי של 250 מיליון ₪ ל-BUYME. החברה תמשיך לפעול בהובלה של יואב בן יקר, מנכ"ל קבוצת טלכלל, אשר משמש כיו"ר BUYME.
"אנחנו מאמינים ב-BUYME ומאמינים במשק הישראלי ובטוחים שהעסקה שבוצעה תסייע לנו להמשיך ולהעצים את יכולותיה של "BUYME מסר יואב בן יקר, מנכ"ל קבוצת טלכלל ויו"ר BUYME. "אני מודה למייסדים של BUYME על תקופה ארוכה ומוצלחת. היתה לי וליו"ר טלכלל, ברק קנה, זכות גדולה להוביל יחד עם המייסדים את BUYME במסע המשותף מסטרטאפ ישראלי צנוע לחברה משמעותית ואהובה על ידי הקהל הישראלי. דווקא תקופת משבר הקורונה הראתה את החשיבות של הדיגיטל והאיקומרס בישראל, ש-BUYME היא חלק משמעותי ממנו".
BUYME נכנסתה לעולם האי-קומרס ב-2012 ומיתגה עצמה כשחקן מרכזי בעולם המתנות החוויתיות, וכפלטפורמה השמה דגש על חוויות והנאות על פני מתנות חומריות. BUYME הקימה פלטפורמה דיגיטלית טכנולוגית מתקדמת, המציעה מגוון רחב של מתנות חוויתיות כמו מסעדות יוקרה;  סדנאות; תיאטראות; בתי מלון וספא ועוד. במהלך השנים נוהלה באמצעות קבוצת טלכלל: המנכ"ל, יואב בן יקר והיו"ר, ברק קנה. כעת, BUYME נרכשת במלואה ותישלט בקבוצת מאיר יחד עם קבוצת טלכלל ויו"ר BUYME יואב בן יקר. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה