השוק

מכה לבעלי אולמות האירועים: בקבינט הקורונה הכריזו על הגבלות חדשות

קבינט הקורונה עדכן את ההנחיות לציבור והודיע כי מה-9.7 תותר נוכחות של עד מאה איש באירועים ומופעי תרבות במקום סגור, עד 250 במקום פתוח. באקדמיה יעברו למבחני בית, וגם בבתי כנסת תוגבל ההתקהלות
איתי פת-יה | 
אולמות אירועים (צילום pixabay)
קבינט הקורונה מעדכן את ההנחיות לציבור ומטיל מגבלות חדשות, בהן צמצום מספר המשתתפים המותר באירועים ומופעי תרבות, מבחני בית באקדמיה והגבלת התקהלויות.
בעוד שכיום מותר לקיים אירועים ומופעי תרבות במקומות סגורים עם נוכחות של עד 250 איש, החל מ-9 ביולי מספר המשתתפים יוגבל ל-100 איש. במקום פתוח עדיין תותר נוכחות של 250 איש. מדובר במכה קשה עבור בעלי אולמות האירועים, שלפי חלקם גם הפעלה במתכונת של עד 250 איש הינה הפסדית עבורם – כך שעל אחת כמה וכמה כזו שמוגבלת למאה איש.

 
קראו עוד ב-ice
יתר על כן, במגזר הציבורי יצטרכו להעביר 30% מהעובדים לעבודה מהבית ובנוסף התקהלויות במסגרת תפילה בבית כנסה, הלוויה או אירוע ברית תוגבלנה ל-50 איש בלבד.

לצד זאת, במוסדות ההשכלה הגבוהה יאלצו לקיים מבחנים מקוונים בביתם של הסטודנטים. בקרב הסטודנטים עלתה לאחרונה ביקורת על הבחירה להמשיך ולקיים מבחנים בשטחי הקמפוסים, מה שמציב אותם בסכנה להדבקה, כך שההחלטה עונה על חשש זה. מנגד האוניברסיטאות טוענות כי בחינות הבית מעמידות את קיום הסמסטר הבא בסכנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה