השוק

פיצוי נוסף לעסקים: בממשלה סיכמו על תכנית חדשה לסיוע לעצמאים

התכנית נאמדת בכ-2 מיליארד שקל ותאפשר מענקים עד 400 אלף שקל לעסקים עם מחזור עד 20 מיליון שקל, בהתאם להיקף הפגיעה בהם. גם עסקים עם מחזור של עד 100 מיליון שקל יהיו כלולים, אך בתנאי פגיעה קשים בלבד
שרון טל | 
ישראל כץ, בנימין נתניהו (צילום פייסבוק/ישראל כץ, בנימין נתניהו)
ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר ישראל כ"ץ, סיכמו היום על תכנית חדשה שתסייע למגזר העסקי ולעצמאים. על פי התוכנית, המדינה תאפשר לעסקים לקבל מענקים מיוחדים עד לגובה 400 אלף שקל לעסקים במחזור עד 20 מיליון שקל.
לפי התכנית, עסקים שנפגעו בהיקף של 60% לפחות בחודשים מאי-יוני, יהיו זכאים למענק עד לגובה של 10-15% מהמחזור. עסקים להם מחזור עד 100 מיליון שקל שנפגעו בהיקף של 80% לפחות בחודשים מאי יוני, גם הם יהיו זכאים למענק.
כמו כן, עצמאים להם מחזור של עד 300 אלף שקלים בשנה יהיו זכאים גם הם למענק נוסף, כפול בהיקפו ביחס לפעימה הקודמת. הקריטריונים לקבלת מקדמות ישונו מ-20% ל-40% ביחס לפעימה הקודמת. עוד הוחלט כי יינתן מענק גבוה יותר לעסקים שלא פיטרו או הוציאו עובדים לחל"ת על אף הפגיעה הכלכלית.
 
קראו עוד ב-ice
ראש הממשלה ושר האוצר ציינו: "אנו מוודאים כי השכירים, העצמאיים והמגזר העסקי יקבלו את הסיוע המתבקש. לצד המשך קבלת המענקים בסך 7,500 שקלים על כל עובד שיוחזר לעבודה. במקביל, יוגשו בקרוב תקציב המדינה וחוק הסדרים מקיף, שילווה בתחרות מול המונופולים הגדולים וברפורמות והסרת חסמים ורגולציה, שיסייעו לפעילות העסקית ויביאו לצמיחה מחודשת של המשק". נמסר. עוד צוין כי מטרת התכנית לאפשר הזרמה מיידית של כספים למגזר העסקי ולעצמאים כדי לסייע להם לעבור את משבר הקורונה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה