השוק

התעשייה האווירית מפטרת 900 עובדים, במקביל המנכ"ל נמרוד שפר מתפטר

המפוטרים כולם שייכים לחטיבת התעופה של תע"א, שכמעט ואינה מניבה רווחים לחברה ונתמכת על ידי הכנסות חטיבות אחרות. בתוך כך, שנתיים לאחר שהצטרף לחברה, המנכ"ל נמרוד שפר הודיע על סיום תפקידו
איתי פת-יה | 
נמרוד שפר (צילום התעשייה האווירית)
900 מעובדי התעשייה האווירית הולכים לאבד את משרתם. המפוטרים כולם שייכים לחטיבת התעופה של תע"א, שכמעט ואינה מניבה רווחים לחברה ונתמכת על ידי הכנסות חטיבות אחרות.
בחטיבה כולה מועסקים 5,000 עובדים והיא אחראית על ייצור רכיבים למטוסים וכן תחזוקת מטוסים. בכל החטיבות של תע"א עובדים בסך הכל 16,000 איש. "בתקופה זו של אתגרים עסקיים ענקיים בשל מגפת הקורונה, צריכים לשנס מותניים ולהתאים את מבנה כוח האדם למציאות החדשה בין היתר בעולם התעופה", כך נמסר מתע"א על תכנית הפיטורים.
 
קראו עוד ב-ice
במקביל, מנכ"ל החברה נמרוד שפר הודיע על סיום תפקידו, שנתיים לאחר שהצטרף לתע"א ושנה וחצי לאחר שקודם לעמדת המנכ"ל ממשרת סמנכ"ל התכנון האסטרטגי. "כמנכ''ל התעשייה האווירית העביר שפר שורה של רפורמות ושינויים, גיבש אסטרטגיית צמיחה ותוכנית עסקית, שהובילו לנתונים מצוינים בתוצאות העסקיות של החברה בששת הרבעונים האחרונים", כתבו בחברה בהודעה על פרישתו. ואכן, את הרבעון הראשון השנה סגרה תע"א תחת ניהולו של שפר כשהרווח התפעולי היווה 6% ממחזור המכירות וזינק ל-61 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה