השוק

מנכ"לית לאומי לשעבר תחזיק במניות Fortess Acquisition, שגייסה 300 מיליון דולר

רקפת רוסק עמינח תחזיק ב-25 אלף מניות של חברת הספאק, שיצאה להנפקה לפני כחודש. במקביל, רוסק עמינח מקימה בימים אלו את זרוע הפינטק של קבוצת Team8

שרון טל |  1
רקפת רוסק בנק לאומי (צילום בנק לאומי)
רקפת רוסק עמינח, ששימשה כמנכ"לית בנק לאומי בין השנים 2012-2019, מצטרפת לחברת הספאק Fortress Value Acquisition Corp. כך עולה ממסמכים שהגישה החברה לפני כשלושה שבועות לרשות לניירות ערך בארה"ב. מהמסמכים עולה כי רוסק עמינח תחזיק ב-25 אלף מניות של החברה בדירוג F הניתנות להמרה לדירוג A, ללא תאריך תפוגה. החברה הודיעה על השלמת גיוס של 300 מיליון דולר בתחילת אוגוסט 2020. 
חברות 'ספאק' - "SPAC - Special Purpose Acquisition Company", הידועות גם כחברות 'צק פתוח', מוקמות על ידי יזמים בהנפקה לציבור תוך גיוס משקיעים, מתוך מטרה להתמזג עם חברה אחרת. מקימי החברה פועלים לאתר 'עסק מטרה' במטרה להפוך אותו לעסק נסחר בבורסה, כשבעלי המניות מקבלים בתמורה את מניות הספאק. מדובר בסוג של אקזיט חלקי שמאפשר ליזמים הקיימים לשמור על השליטה לצד בעלי המניות. אולם, אם היזמים לא מצליחים להגיע לעסקה תוך תקופה מסוימת (לרוב שנתיים), ההון חוזר לבעלי המניות והספאק נסגר. 
רוסק עמינח חברה בקבוצת Team8, העוסקת בהשקעות הון סיכון ובחברות טכנולוגיה וסייבר. החברה הוקמה ב-2014 על ידי בכירים לשעבר ביחידת המודיעין 8200 - נדב צפריר, ישראל גרימברג ולירן גרינברג. היו"ר כיום הוא המשקיע יובל שחר. רוסק עמינח מקימה בימים אלו את זרוע הפינטק של קבוצת Team8. 
רוסק עמינח דורגה שלוש פעמים ברשימת "100 הנשים המשפיעות בעולם העסקים" של מגזין "Fortune", הייתה אחראית על השקת הבנק הדיגיטלי Pepper והובילה שורת מהלכים בעולם הפיננסים והבנקאות לאורך השנים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רקפת עוסקים עמינח
    אחד מהעם 09/2020/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אישה רעה ,תלמידתה של גליה מאור המכשפה הרעה של בנק לאומי ושתיהן שתים מהנשים הדמויות היותר בישראל שגרמו הפסדי עתק להרבה לקוחות - כמובן לא ליו"ר אי.די.בי לשעבר ,העבריין נוחי דנקנר !!
    סגור