השוק

ערן זהב(י): נחשף שכרו של הכדורגלן בפ.ס.וו איינדהובן

כוכב נבחרת ישראל שחתם בקבוצה ההולנדית לשתי עונות, צפוי להשתכר כ-2.2 מיליון יורו לעונה, ויחד עם בונוס על הבקעת שערים שכרו עשוי להגיע ליותר מ-2.5 מיליון. זהבי ישחק תחת המאמן רוג'ר שמידט, שאימן בעבר את בייג'ינג גואן מהליגה הסינית
 
יואב איילון |  5
ערן זהבי חתם בפ.ס.וו (צילום חשבון הטוויטר של פ.ס.וו איינדהובן)
כוכב נבחרת ישראל ערן זהבי חתם בפ.ס.וו איינדהובן ההולנדית, וישחק בקבוצה בשנתיים הקרובות. זהבי, בן ה-33, מגיע להולנד אחרי כארבע שנים בגוואנגז'ו ר.פ מהליגה הסינית - שהיו מוצלחות מאוד מבחינתו ברמה האישית, אך הרבה פחות ברמה הקבוצתית.
זהבי צפוי להרוויח שכר בסיס של כ-2.2 מיליון יורו לעונה, ויחד עם בונוס מיוחד על הבקעת שערים שכרו עשוי להגיע ליותר מ-2.5 מיליון יורו. בפ.ס.וו הכוכב הישראלי ישחק תחת המאמן רוג'ר שמידט, שאימן בעבר את בייג'ינג גואן ומכיר את זהבי טוב מהליגה הסינית.
למרות שמועות רבות שצצו בשבועות האחרונים על מעבר אפשרי של זהבי לפנרבחצ'ה הטורקית, לאייאקס אמסטרדם ההולנדית ואפילו על קאמבק למכבי תל אביב, זהבי הודיע לפני כמה ימים שכבר החליט על היעד הבא שלו – והיום החלטתו קיבלה חותמת רשמית.
בגוואנגז'ו ר.פ זהבי ערך 117 הופעות, בהן כבש 103 שערים ובישל 31. בין היתר, הספיק זהבי לשבור מספר שיאים, כשהמשמעותי שבהם הוא שיא כיבוש השערים לעונה אחת בליגה הסינית – עם 29 שערים של החלוץ הישראלי.
זהבי חוזר לקדנציה שנייה באירופה, לאחר תקופה לא מוצלחת בפאלרמו האיטלקית, במדיה שיחק כעונה וחצי בשנים 2013-2011 וכבש שני שערים בלבד. קבוצתו החדשה היא אחת הבכירות בהולנד עם 24 אליפויות, 9 גביעים, זכייה אחת בגביע אירופה לאלופות (ליגת האלופות של ימינו) וזכייה אחת בגביע אופ"א (ליגת אירופה של ימינו).
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    ימותו הקנאים
    אריה סינואני 05/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לכל הקנאים רק להיתפוצץ.
    סגור
  • 4.
    מהר מאוד ישב על הספסל (ל"ת)
    חביב 09/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 3.
    מה שמעניין את היהודים זה כסף, כסף, כסף (ל"ת)
    יוני 09/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 2.
    תקשורת
    ירושלמי 09/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ערן זהבי שיתהיה לך הרבה הצלחה . ולתקשורת מה היכפת לכם כמה הוא מרוויח כול עונה . למה אתם לא מפרסמים כמה מרוויחים כול העיתונאים ואנשי החדשות
    סגור
  • 1.
    ערן זהבי
    קרדאי 09/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא לצפות לגולים פה ההגנות הם חומות ברזל לו כמו בסין שמה זה משחק שביעיות של בתי ספר יסודיים פה נראה אותו מתמודד עם כושר על כמו של ההולנדים ואז נדבר גם על גולים איך אומרים בשיר פה זה לא אירופה
    סגור