השוק

מוטי קירשנבאום גייס 300 מיליון שקל לקרן הנדל"ן "מרתון"; משקיעי העוגן: אלטשולר ולאומי פרטנרס

בעל השליטה בקבוצת "מגדלי הים התיכון" השלים סבב גיוס ראשון בליווי שותפיו ביניהם גם משקיעים פרטיים כמו יאיר סרוסי ודוד פתאל. קירשנבאום: "אנו מאמינים שמשבר הקורונה ייצר הזדמנויות לעסקאות רכישה שונות במחירים נוחים"
שרון טל | 
מוטי קירשנבאום (צילום רמי זרנגר)
בתמונה מימין לשמאל: השותפים בקרן מרתון איתמר גירון, מוטי קירשנבאום, יובל גייער. צילום רמי זרנגר
מוטי קירשנבאום, יזם הנדל"ן ובעל השליטה בקבוצת הדיור המוגן "מגדלי הים התיכון", הנסחרת בבורסה בשווי של כ-1.1 מיליארד שקל, השלים גיוס של 300 מיליון שקל בסבב ראשון לטובת הקמת קרן השבחת נדל"ן חדשה בשם "מרתון", יחד עם שותפיו יובל גייער ואיתמר גירון. משקיעי העוגן בגיוס הנוכחי הם בית ההשקעות אלטשולר שחם וזרוע ההשקעות של בנק לאומי – לאומי פרטנרס.
את הקרן החדשה הקימו מוטי קירשנבאום, מבעלי השליטה בחברת "מגדלי הים התיכון", יחד עם משקיעי הנדל"ן ושוק ההון יובל גייער ואיתמר גירון, המכהנים כשותפים מנהלים של הקרן. עיקר עיסוקה של הקרן הוא איתור הזדמנויות, ניהול והשבחת נדל"ן. לפי הודעת החברה, הגיוס יסייע לקרן להתמקד בעסקאות  השבחה בהיקפי השקעה בינוניים, בנכסים באזורי ביקוש שנחשבים ליציבים ובעלי פוטנציאל השבחה משמעותי במגוון תחומים: מגורים, מסחר, מרכזים לוגיסטיים, תעסוקה ותיירות. בין היתר, בכוונת הקרן לפעול לניצול הזדמנויות נדל"ניות, וכן הזדמנויות ייחודיות שייווצרו בעקבות משבר הקורונה.
משקיעי העוגן בקרן מרתון הם בית ההשקעות אלטשולר-שחם וחברת לאומי פרטנרס וכן שותפי הקרן שהשקיעו באופן אישי לצד משקיעים פרטיים נוספים ביניהם יאיר סרוסי, לשעבר יו"ר בנק הפועלים וכיום יו"ר אנלייט אשר גם יהיה חבר בוועדת ההשקעות, ואיש העסקים דוד פתאל, בעל השליטה בפתאל אחזקות.
"המעבר לעבודה מהבית מוריד את הביקוש למשרדים, מה שיוצר לחץ על הורדת המחירים"
מוטי קירשנבאום, יו"ר קרן מרתון, ציין כי: "העובדה שהצלחנו להשלים את הגיוס לקרן ייחודית תוך תקופה קצרה יחסית, כאשר ברקע פוקד את המשק משבר הקורונה, הינה הבעת אמון משמעותית בצוות השותפים, באסטרטגיית ההשקעה של הקרן ובפוטנציאל העסקי שלה. אנו מאמינים שמשבר הקורונה ייצר הזדמנויות לעסקאות רכישה שונות במחירים נוחים. בין היתר, למשל, המעבר לעבודה מהבית מוריד את הביקוש למשרדים, מה שיוצר לחץ על הורדת המחירים, ומכאן גם ההזדמנות להסבת בנייני משרדים לצרכי מגורים, מלונאות ושימושים נוספים.
עוד הוסיף קירשנבאום כי "מבדיקות שערכנו, אנו מקבלים תמונה, לפיה קיימות קרקעות רבות, המצויות בסטטוס של תת תכנון ותת שימוש, ואלה מהוות פוטנציאל השקעה מבחינת הקרן. אנו נפעל לאיתור הזדמנויות ייחודיות בהתאם למאפייני ההשקעה התואמים את האסטרטגיה שלנו. מבנה הקרן וצוות ניהולי מצומצם, יאפשרו לנו לקבל החלטות השקעה ביעילות ותוך פרקי זמן קצרים יחסית".
תגיות אלטשולר
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה