השוק

חברה מדובאי במגעים מתקדמים לרכישת חברת התעופה ישראייר

חברת NY KOEN במגעים מתקדמים לרכישת ישראייר לפי שווי של כ-25 מיליון דולר. מנכ"ל הקבוצה: "ההתפתחות האחרונה של חוזה השלום בין ישראל לאיחוד האמירויות, הפכה אותי למעוניין מאוד בישראייר כחברת תיירות"
שרון טל | 
ישראייר (צילום freepik, ישראייר)
חברת התעופה Aero Private Jet, חברת בת של קבוצת NY Koen, במגעים מתקדמים לרכישת חברת התעופה הישראלית ישראייר, על פי שווי של כ-25 מיליון דולר, (כ-85 מיליון שקל), לפי בלומברג.
חברת התעופה מדובאי מנוהלת ע"י ישראלי לשעבר, יליד אוקראינה בשם נאום כהן. החברה שבבעלותו מחזיקה בניסיון רב בתחום התעופה העסקית ורואה ברכישת ישראייר סיכוי להרחיב את שירותיהם. ישראייר היא חברת התעופה השלישית בגודלה בישראל. היא נמצאת על המדף למכירה, ומונה לה המפרק עו"ד אופיר נאור, מטעם אי.די.בי פיתוח.
מנכ"ל קבוצת NY Koen, נאום כהן, הפך לאזרח ישראלי בשנת 1994. בשנת 2006, החל לעסוק בתחום היהלומים בדובאי ומאז הוא גדל לחברת אחזקות העוסקת ביהלומים, תעופה פרטית, טכנולוגיות דיגיטליות, בנייה ואבטחה.
חברת Aero Private Jet פועלת בתחום התעופה העסקית מאז 2003. החברה משתפת פעולה באופן הדוק עם המפעילים והבעלים הפרטיים הגדולים ביותר של מטוסים עסקיים ברחבי העולם ויש לה גישה למעל 7,000 מטוסים ו -4,000 שדות תעופה. חברת התעופה אחראית על למעלה מ -3,200 טיסות.
הצעתה של קבוצת NY Koen לרכוש את ישראייר היא תוצר נוסף של ההסכם בין ישראל לאמירויות, וקבוצת NY Koen מקווה כי הדבר יסלול את הדרך לעסקים עתידיים בין ישראל לאיחוד האמירויות הערביות.
בעלי החברה, נאום כהן: "ההתפתחות האחרונה של הסכם השלום בין ישראל לאיחוד האמירויות והמגעים לשלום בין ישראל למדינות אחרות במפרץ הפכה אותי למעוניין מאוד בישראייר כחברת תיירות", אמר קואן דובר הרוסית באמצעות מְתוּרגְמָן. "אני מצפה לאלפי ואלפי תיירים ישראלים שיגיעו לדובאי, והקורונה לא תעצור אותם".  
הערכת השווי של NY Koen נופלת מההערכה של כ-34 מיליון דולר במרץ שקיבלה ישראייר מבעליה הנוכחי, אי.די.בי פיתוח קורפ, BGI Investments, חברה ישראלית בבעלות איש העסקים רמי לוי, הציעה כ-70 מיליון שקל (21 מיליון דולר). 
בכירי ישראייר שביקרו בדובאי בשבוע שעבר פנו למיליארדר ח'אלף אל הבטור, אך דוברת החברה אמרה כי הוא אינו מעוניין להציע הצעה לרכישת ישראייר. עם זאת, הוא דן בשיתוף פעולה עם ישראייר על חבילות שיביאו תיירים ישראלים לבתי המלון שלו בדובאי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה