השוק
הסופגניה שהכפילה את ערכה פי 4 נמכרת ב-11 מיליארד דולר
חברת הסופגניות Dunkin’ Donuts שהונפקה לציבור ב-2011 חוזרת לידיים פרטיות ונרכשת על ידי חברת אינספייר במחיר של 106.5 דולר למניה, המוערך בכ-11.3 מיליארד דולר. השלמת העסקה צפויה בסוף 2020
חוזרים לידיים פרטיות: מותג הסופגניות העולמי Dunkin’ Donuts שנמכר ב-2005 תמורת 2.4 מיליארד דולר והונפק בבורסה ב-2011, נמכר בשווי גבוה יותר מפי ארבעה – 11.3 מיליארד דולר.
הרוכשת היא חברת Inspire שתרכוש את Dunkin 'Brands תמורת 106.50 דולר למניה במזומן וכמו כן תכסה את חובה של Dunkin. עם סגירת המסחר ביום שישי, עמד מחיר המניה של Dunkin על 99.71 דולר. הרשת שהוקמה בשנת 1950, מחזיקה גם ברשת הגלידות Baskin-Robbins, לצד בתי קפה כמעט בכל פינה מרכזית בבוסטון.
"ההודעה של היום היא עדות לקבוצת הזכיינים, מורשי הרישיון, העובדים והספקים ברמה העולמית שלנו שעבדו יחד כדי להפוך את Dunkin ו-Baskin-Robbins למותגים מודרניים ורלוונטיים", אמר דייב הופמן, מנכ"ל Dunkin.
הוא הוסיף: "הנחישות של צוות זה אפשרו לנו לספק ביצועים גדולים במיוחד והפכו את המותגים שלנו לאליטה המובילה ביותר בענף השירותים המהירים. אני גאה במיוחד במעשינו מאז מרץ השנה. במהלך המגפה העולמית עמדנו גבוהים. היה לנו גב אחד של השני ועכשיו אנחנו חזקים מתמיד".
בשנים האחרונות נכנסה Dunkin לתחום הקפה, ולצד הסופגניות המוכרות, השקיעה במכונות אספרסו ובציוד בישול חדש ובתפריט ארוחות בוקר. לפני הקורונה, ארוחת הבוקר הייתה אחד הסקטורים הצומחים הבודדים בתחום המזון המהיר. אבל עכשיו, עם הסגר העולמי, המכירות של ארוחות הבוקר צנחו מה שאילץ את דאנקן לחשב מסלול מחדש וגם להגדיל את המכירות שלהם במוצרים אחרים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה


