השוק

מרכזי BIG ייפתחו בניגוד להנחיות: "הממשלה משחקת בנו, משחקת בכם"

מנכ"ל הקבוצה חי גאליס הודיע כי החל מה-2 בנובמבר תאפשר הרשת את פתיחת החנויות במרכזי BIG, בערים ירוקות ובאוויר הפתוח בלבד. בהתאם, תדרוש הרשת תשלום שכר דירה ודמי ניהול במלואם. מנכ"ל BIG: "נמאס לנו מהתחושה שאנו הופכים מהוגנים לפראיירים"
שרון טל |  1
מרכזי קניות (צילום שרון טל)
לא מחכים להנחיות הממשלה: לאחר שהממשלה הודיעה כי לא תאפשר פתיחת חנויות רחוב עד לירידה נוספת בתחלואה, קבוצת המרכזים המסחריים הפתוחים BIG, בניהולו של חי גאליס, הודיעה כי תאפשר את פתיחת החנויות בניגוד להנחיות, בערים ירוקות ובאוויר הפתוח בלבד, ותדרוש בהתאם שכ"ד ודמי ניהול במלואם. 
במכתב ששיגר המנכ"ל חי גאליס לבעלי החנויות, כתב: "במהלך התקופה שבין הסגרים נרתמנו ונשאנו את נטל ירידת הפדיונות בקניונים הסגורים ונתנו לכם השוכרים קרקע מוצקה להלך עליה בימים קשים אלו. גם בסגר השני, שוב נכנסנו מתחת לאלונקה. שוב לבד לגמרי, אין חלוקת נטל ואין אפילו שקל מממשלת ישראל. אין אח ורע למצב שבו רק בעלי המרכזים המסחריים נשאו בכל הנטל לבד ולאורך כל המשבר. ספגנו אובדן של עשרות מיליוני שקלים בכל סגר!!!". 
"הממשלה הנכבדה משחקת בנו, משחקת בכם, מבקשים עוד כמה ימים ועוד כמה ימים בגלל היסטריה וניתוק של משרד הבריאות וחוסר יכולת או רצון של מר נתניהו, ראש הממשלה, לקבל החלטה. טוענים טענות מטופשות שהחנויות ברחוב שונות מהחנויות במרכזי קניות גדולים, זאת למרות שבמרכזים הללו ניתן ואף הוכח שההקפדה והשליטה טובות". 
"בממשלה פשוט לא מבינים את עוצמת הפגיעה ומושכים את הפתיחה מחדש כמו מסטיק וזאת למרות שברור וידוע שההדבקה בחנויות מועטה וכללי התו הסגול נשמרים בקפדנות בחנויות הפועלות באוויר הפתוח. אז הפעם גם לנו נמאס, נמאס לקחת אחריות פעם אחרי פעם ולמצוא את עצמנו מסתערים לבד. נמאס לנו מהתחושה שאנו הופכים מהוגנים לפראיירים. נגמר לנו הרצון והסבלנות לתמוך בכולם במקום הממשלה". 
"לפיכך, מבחינתנו החל מה-2 בנובמבר נאפשר פתיחת חנויות במרכזי ביג באוויר הפתוח בלבד, בערים ירוקות ונדרוש לשלם שכר דירה ודמי ניהול במלואם!!! היכולת לפתוח את העסקים בידכם, מעכשיו גם התוצאות עוברות לכתפיכם, שאו והצליחו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פחחח... הבינו שהנאשם מרוכז רק במשפט שלו
    צפריר מנוחין 11/2020/01
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כל ממזר נהיה מלך ועושה מה שהוא רוצה. חרדים, דרוזים, פוליטיקאים שחצנים... אז למה שביג ישבו בצד?
    סגור