השוק

המרוץ לרכישת ישראייר: אלו חמש ההצעות המובילות בישורת האחרונה

מוטי בן משה, אריה פרינדזון ואמנון סלע בהצעה משותפת, תמי מוזס בורוביץ' והאחים נקש מבקשים לרכוש את הבעלות על חברת התעופה ועד כה התקבלו 5 הצעות עיקריות: מי הציע הכי הרבה כסף במזומן? מי הציע מיזוג? הפרטים בפנים
כפיר אדר |  1
המירוץ לרכישת ישראייר
צילום: אביב חופי, יחצ, פייסבוק/אל על, אניה בוכמן
המרוץ לרכישת ישראייר הולך ומתחמם. חמש הצעות עיקריות עומדות כעת על הפרק להעברת השליטה בחברת התעופה - מוטי בן משה, אריה פרינדזון ואמנון סלע בהצעה משותפת, תמי מוזס בורוביץ' והאחים נקש.
בן משה, הבעלים של חברת דור אלון מציע בסך הכל סכום של 107 מיליון שקל, כאשר עבור הרכישה של הבעלות המלאה הוצע סכום של 90 מיליון שקל ובנוסף הציעה דור אלון כי במסגרת העסקה תוותר ישראייר על החוב של אי.די.בי כלפיה בגובה של 17 מיליון שקל.
פרידנזון, בעלי חברת שלדות יחד אמנון סלע  מציעים בסך הכל 80 מיליון שקל, כאשר הצעה דומה העמיד רמי לוי וחברת טעמן, עם 80 מיליון שקל בסך הכל, שמתוכם 70 מיליון שקל במזומן ועוד 8.9 מיליון מניות בי.ג'י.איי בשווי כולל של עוד כ-10 מיליון שקל.
תמי מוזס בורוביץ' מגלובל כנפיים העבירה הצעה גם היא בסך כולל של 58 מיליון שקל, כאשר מתוכם סכום של 31.6 מיליון שקל יועברו במזומן עבור השליטה ויתרת האג"ח של גלובל לפירעון ב-2025.
ההצעה המעניינת מגיעה מצד האחים נקש, שמציעים למזג את ישראייר וארקיע בעסקה בשווי כולל של 130 מיליון שקל לישראייר, ו-90 מיליון שקל לארקיע. ע"פ המתווה המוצע, ישראייר וארקיע יחברו לחברת מטרה (שלד בורסאי) ולנאמן אי.די.בי יוקצו מניות של השלד הבורסאי בשווי של 130 מיליון שקל ולבעלי המניות של ארקיע יוקצו מניות על-פי הערכת שווי ובכל מקרה בגובה של 90 מיליון שקל לפחות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רק לא ההצעה של נקש ! נקש לא טובים לאילת . (ל"ת)
    ארי 11/2020/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור