השוק

חיסון יעיל? מנכ"ל פייזר מכר את רוב מניותיו ביום בו הודיעו על הצלחת הניסוי

רגע לאחר הכרזת חברת התרופות כי מצאה חיסון יעיל לקורונה, מכר מנכ"ל פייזר 62% ממניותיו בחברה ברווח שיא של כמעט 6 מיליון דולר. האם התזמון של המכירה אומר משהו על איכות החיסון של החברה?
יהודה לוינגר | 
אלברט בורלה (צילום פייסבוק: דימיטריס באורס, unsplash)
האם מנכ"ל פייזר, אלברט בורלה, מאמין שחיסון נגד נגיף הקורונה שפיתחה החברה שלו יעיל? על פי הדיווחים היום (רביעי) בורלה מכר באותו היום בו הכריזה פייזר על החיסון - 62% ממניותיו בחברה, שכצפוי זינקה בבורסה.
בורלה מכר 132,508 ממניותיו בחברה במחיר ממוצע של 41.94 דולר למנייה, או בקיצור: הרוויח 5.6 מיליון דולר מהעסקה. הנתונים הוצגו ברשות לניירות ערך בארה"ב. בורלה הצליח למכור את המניות כמעט לפי שווי השיא אליהן הגיעו השבוע כאשר המנייה הציגה 41.99 דולר. 
מכירת המניות של בורלה נעשו באופן חוקי על פי תקנה המאפשרת לאנשים בחברת פייזר למכור את המניות שלהם על פי חוקי סחר הפנים. בנוסף, על פי הדיווח, מכירת המניות היו חלק מתכנית שכבר הוכנה במחצית אוגוסט השנה שאפשרה לבעלי המניות הגדולים בחברה לסחור במניות במספר קבוע ובמועד מוסכם וכי עליה להיות במחיר מסוים.
כזכור, חברת פייזר הכריזה לפני יומיים כי פיתחה ככל הנראה חיסון יעיל נגד נגיף הקורונה - דבר שהקפיץ את מניות החברה יחד עם כל הבורסות העולמיות. לאחר מכירת המניות, בורלה ממשיך להחזיק בכ-81,182 ממניות החברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה