השוק

המייסדים בעננים: Logz.io הישראלית גייסה 23 מיליון דולר

הסטארטאפ שפיתח פלטפורמת ניטור וניהול למערכות ענן המבוססות על קוד פתוח הודיעו על גיוס נוסף, המביא את סך גיוסי החברה ליותר מ-120 מיליון דולר כאשר 74 מיליון דולר מהם גויסו ב-18 החודשים האחרונים
שרון טל | 
מייסדי Logz.io תומר לוי ואסף יגאל (צילום Fabiana Kocubey)
חברת הסטארטאפ הישראלית Logz.io שפיתחה פלטפורמת ניטור וניהול למערכות ענן המבוססת על קוד פתוח הודיעה היום (שלישי) על גיוס של 23 מיליון דולר בהובלת קרן פיטנגו. בסבב הגיוס החדש השתתפו גם General Catalyst שהובילה את הסיבוב האחרון בחברה. סיבוב הגיוס ישמש להמשך הצמיחה של  Logz.io ולקידום חזון החברה -  לספק ללקוחות ברחבי העולם את מערכת הניטור שךה במטרה לסייע לארגונים לנהל בהצלחה את אפליקציות ושרותי הענן שלהם.
סבב המימון האחרון מביא את סך ההון שגויס Logz.io ליותר מ -120 מיליון דולר, מתוכם 74 מיליון דולר גויסו בשנה וחצי האחרונות. ההון העומד לרשות החברה מאפשר את האצת פיתוח המוצרים סביב עולמות ה- AI ו- Machine Learning והמשך ההתרחבות העולמית. את Logz.io ייצגו עו״ד יאיר גבע ותומר פרקש מהרצוג פוקס נאמן.
"המשימה שלנו נותרה זהה מיום הקמתנו. אנו פועלים על מנת לאפשר לצוותי הפיתוח להשתמש בכלי קוד פתוח בצורה חדשנית המאפשרת התמודדות עם האתגר החדש של ניתוח נתונים ביעילות ובכל קנה מידה", אמר תומר לוי, מנכ"ל ומייסד  Logz.io. "אנו שמחים לשתף פעולה עם פיטנגו לצד המשקיעים הקיימים שלנו ושמחים שהם חולקים איתנו את חזון החברה".
"אנו מאמינים ששגשוגם של עסקים גלובליים נשען בהרבה על הצלחתם הדיגיטלית. כמו כן, אנו חושבים כי הדור החדש של פלטפורמות ה-observability בראשות Logz.io, מהווה גורם מהותי לעסקים כאלה". אמר צחי הלל, שותף ב- Pitango Growth. "אנו מתרשמים מההנהגה של תומר, אסף והצוות, ושמחים להצטרף אליהם למסעם המרתק".
‏Logz.io היא חברת סטארט-אפ ישראלית שהוקמה בשנת 2014 על ידי תומר לוי ואסף יגאל. בחברה עובדים כיום 240 עובדים במטה בתל אביב, בבוסטון ובלונדון. לחברה כיום יותר מ-800 לקוחות בכ-100 מדינות, בהם חברות כמו סימנס, Unity, Turner Broadcasting, British Airways המשתמשות בשירותי החברה לפשט תהליכי ניטור ואבטחה, להגדיל את פרודוקטיביות המפתחים, לצמצם זמן בפתרון בעיות ולהגדיל את הביצועים והאבטחה של יישומי החברות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה