השוק

חברת קליל תקים מפעל חדש בעלות של 20 מיליון שקל

החברה הניחה היום אבן פינה להקמת מפעיל תריסים בכרמיאל, על שטח של 3,000 מ''ר. האירוע התקיים בנכוחותו של ראש עיריית כרמיאל, משה קונינסקי והנהלת החברה 

מערכת ice |  3
מימין פרדי אבוקרט מנכ"ל , משה קונינסקי ראש עיריית כרמיאל, איתמר אוחיון מנהל מפעל התריסים, צורי דבוש, יו"ר קליל בטקס אבן הפינה (צילום דוד כהן)
חברת "קליל" הניחה היום (שלישי), אבן פינה להקמת מפעל תריסים בכרמיאל, בשילוב בטכנולוגיה חדשנית ומתקדמת ובהשקעה של כ-20 מיליון שקל. מפעל התריסים ישתרע על שטח של כ- 3,000 מ"ר ויכלול טכנולוגיה תעשייתית חדשנית.
המפעל מתוכנן לייצר תריסים וארגזי תריס מוכנים להתקנה. הטכנולוגיה המתקדמת תתמודד עם המגבלות של דיוק הבניה בארץ ולכן כל תריס מיוצר במידה ייחודית להתאמה מרבית לחלון. בהנחת אבן הפינה למפעל החדש השתתפו צורי דבוש יו"ר "קליל", פרדי אבוקרט מנכ"ל "קליל", משה קונינסקי ראש עיריית כרמיאל ואיתמר אוחיון מנכ"ל ״מפעל התריסים".
צורי דבוש יו"ר "קליל" אמר, "דווקא בתקופת מגפה עולמית המאופיינת בבידוד בהתכנסות וריחוק חברתי חברת "קליל" מקבלת החלטה להקים מפעל חדש שכולו טכנולוגיה תעשייתית ייחודית מתקדמת מסוגה בעולם פרי פיתוח של מיטב מוחות "בקליל" ובראשם מנהל מפעל התריסים איתמר אוחיון, אני מבקש מכולנו לדמיין מה יקרה אם כל מפעל תעשיה בארץ יקים עוד מפעל חדש זה יתן תנופה אדירה לכלכלה ולפיתוח של תעשיה הישראלית".
פרדי אבוקרט מנכ"ל "קליל", הוסיף "אני שמח שבתקופה מאתגרת של הקורונה "קליל" ממשיכה בתנופת הצמיחה ומקימה מפעל חדש ומתקדם תוך יצירת מקומות תעסוקה חדשים למשק הישראלי".
משה קונינסקי ראש עירית כרמיאל, נשא דברים גם כן, "אני שמח על הכבוד שנפל בחלקי להיות שותף לחזון של הקמת המפעל החדש המתקדם מסוגו. עיריית כרמיאל חרטה על דגלה לעודד ולטפח תעשיות מתקדמות בעיר".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הערה חשובה
    אבי 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לתכנן את המפעל שיהיה חסין נגד הצתות ופריצות עקב הכנופיות הגובות דמי חסות
    סגור
  • 2.
    הערה חשבה (ל"ת)
    אבי 12/2020/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    איזה יופי, שלאנשים יש עדיין תקווה
    נעמה 12/2020/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד לקליל, לא מפסיקים לעשות??
    סגור