השוק

אלעד מגורים החדשה גייסה 100 מיליון שקל באג''ח

לאחר שקרן JTLV2 רכשה את החברה, כעת היא מודיעה על ביקוש שיא בהנפקת אגרות חוב של כ-255 מיליון שקל. רונן יפו, מנכ"ל אלעד מגורים: "הביקושים הגבוהים להם זכינו בהנפקה משקפים את האמון הרב שזוכה החברה על פעילותה"
מערכת ice | 
רונן יפו, מנכ"ל אלעד ישראל מגורים החדשה
חברת אלעד ישראל מגורים החדשה הודיעה אתמול (שלישי), על ביקוש שיא בהנפקת אג''ח וגיוס של מיליוני שקלים של אגרות חוב בבורסה בשיעור ריבית שקלית קבועה של 3.47% לשנה.
כזכור, בחודש מאי 2020, רכשה קרן JTLV2 את השליטה בחברה. קרן JTLV2 החלה את פעילותה בשנת 2019 לאחר שגייסה למעלה ממיליארד שקלים ממשקיעים.
חברת אלעד מגורים פועלת בתחום היזום, פיתוח, תכנון, בניה ושיווק של מתחמי מגורים ושימושים מעורבים עם מיקוד באזורי ביקוש, בעיקר בגוש דן. כאמור החברה רשמה גיוס של 100 מיליון, בהנפקה נרשמו גם ביקושי שיא של כ-255 מיליון שקל.
החברה פועלת בהיקף של כ-2,200 יחידות דיור למגורים (מתוכם כ-573 יחידות בהקמה), כ-16 אלף מ"ר לשימוש למשרדים ומסחר וכ-39 אלף מ"ר קרקע ביעוד חקלאי. הכנסות החברה עומדות על כ-333 מיליון שקל ב-12 החודשים שקדמו לחודש יוני 2020. הרווח הגולמי של החברה עומד על כ-83 מיליון שקל  לאותה התקופה, המהווה כ-33% מעלות המכר. ההון העצמי של החברה עומד על כ-257 מיליון שקל.
רונן יפו, מנכ''ל אלעד ישראל מגורים החדשה: "הביקושים הגבוהים להם זכינו בהנפקה משקפים את האמון הרב שזוכה החברה על פעילותה, אנו מודים למשקיעים על הבעת האמון המשמעותית וממשיכים לפעול במלוא המרץ להמשך פיתוחה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה