השוק

המאבק על ישראייר: דור אלון עקפו את רמי לוי, יציעו 165 מיליון שקל

למרות משבר הקורונה, ישראייר גורפת את ההצלחה של החברה בהובלת הטיסות לדובאי,  ומקבלת הצעה משודרגת לרכישתה ממוטי בן משה בשווי עסקה של 165 מיליון שקל, ועלייה משמעותית מההצעה של רמי לוי
יהודה לוינגר | 
מוטי בן משה, רמי לוי (צילום אניה בוכמן, יחצ, Magma Images)
חברת דור אלון הגישה היום (שלישי) הצעה משופרת לרכישת ישראייר, וזאת כחלק מהמאבק על הרכישה מול רמי לוי וחברות זרות מקנדה ואוסטרליה שמעוניינים בשליטה על חברת התעופה.
מוטי בן משה, הבעלים של חברת דור אלון, הגיש לנאמן אי.די.בי, אופיר נאור, הצעה משודרגת יותר מזו שהציע פעם קודמת שעמדה בסך של 100 מיליון שקל מזומן. הפעם ההצעה כוללת מרכיבים נוספים כאשר שווי העסקה עומד על לא פחות מ-165 מיליון שקל.
בפירוט העסקה נכתב כי דור אלון יציעו: 100 מיליון שקל במזומן, יחד עם 30 מיליון שקל נוספים שיועברו דרך העברת 2.4% ממניות החברה שנסחרת בשווי של למעלה מ-1.2 מיליארד דולר. בנוסף, 18 מיליון שקל נוספים יועברו דרך אופציות פוט למניות דור אלון, ומחיקת חוב של 17 מיליון שקל של אי.די.בי לישראייר.
חלופה נוספת שהציעה דור אלון, מעלה את התשלום במזומן ל-135 מיליון שקל, ובתוספת ויתור על החוב בסך 17 מיליון שקל של אי.די.בי לישראייר, בשווי עסקה של 152 מיליון שקל.
עם ההצעה המשופרת, עוקפים דור אלון את ההצעה של רמי לוי לרכישת ישראייר ומובילים במאבק הרכישות בשוק המקומי. כזכור, גם החברה הקנדית באדיה קפיטל הציעה לרכוש את ישראייר בסכום של 170 מיליון שקל, אולם מחזיקי האג"ח של אי.די.בי עוד לא דנו בה מאחר שאין בה ערבויות למימוש העיסקה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה