השוק

אפל לא שילמה לעובדים: המהומות במפעל גרמו לנזק של כ-60 מיליון דולר

אלפי עובדים של חברת ויסטורן שמספקת בין היתר מכשירי אייפון לאפל פרצו באלימות במפעל בהודו. בסרטון שפורסם מהמקום ניתן לראות כיצד העובדים מנפצים ציוד ומשחיתים מכוניות לאחר שלא קיבלו משכורת במשך כשלושה חודשים
ארנולד נטייב | 
מהומות אפל (צילום Freepik, Unsplash, מערכת אייס)
רשת CNN האמריקאית פרסמה היום (שלישי), על מהומות שפרצו במפעל לייצור המכשירים של חברת אפל בדרום הודו, על פי הערכות הנזק עומד על סכום של בין 7 ל-60 מיליון דולר. צילומים שהגיעו מהמפעל מעידים על מהומה גדולה שפרצה במקום מצד העובדים לאחר שלא קיבלו את שכרם במשך כ-שלושה חודשים. המפעל נמצא בבעלות חברת ויסטורן הטיוואינית שמספקת לאפל את המכשירים. חברת אפל הרשמית פתחה בחקירה בנושא.
בסרטונים שעלו לרשתות החברתיות ניתן לראות כיצד העובדים מנפצים לוחות זכוכית ומנתקים את המצלמות במקום. המשטרה במדינת קרנטקה שנמצאת בדרום הודו עצרה יותר מ-120 אנשים המעורבים באירוע, על פי שר העבודה במדינה.
ויסטרון היא אחת מהספקיות הגדולות של חברת אפל. היא מעסיקה כ -10,000 עובדים במפעל בהודו. על פי הדיווח הנזק שנוצר עומד על כ-7 מיליון דולר, אך ישנם גם דיווחים לא מאומתים על סכומים גדולים יותר בעקבות המהומות שנעמדים בכ-60 מיליון דולר. בין היתר הייתה פגיעה בפס הייצור ואלפי אייפונים נגנבו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה