השוק

טסלה צריכה לחשוש? שיתוף פעולה של אפל ויונדאי בשוק הרכבים האוטונומיים

ענקית הרכב הדרום קוריאנית צפויה לשתף פעולה עם חברת אפל האמריקאית שהודיעה כי תשיק רכבים אוטונומיים כבר בשנת 2024. יונדאי אישרה את קיום המגעים, דבר שהעלה את מניות החברה בכ-20%
ארנולד נטייב | 
אפל (צילום Magma Images)
בדרך לעסקת ענק בעולם הרכבים: סוכנות הידיעות רויטרס פרסמה היום (ראשון), על שיתוף פעולה שקורם עור וגידים בשבועות האחרונים בין ענקית הרכבים יונדאי יחד עם ענקית הטכנולוגייה אפל. החברות צפויות לייצר רכבים אוטונומיים כבר בשנת 2024, כאשר המטרה העיקרית תהיה להוות איום לחברת טסלה של אילון מאסק.
ביום שישי האחרון חברת יונדאי מסרה כי היא צפויה להיכנס לשוק הרכבים האוטונומיים וכי היא קיימה מגעים עם חברת אפל, אך לא מסרה פרטים על העסקה שצפויה להיחתם באופן רשמי כבר בחודשים הקרובים. ההצהרה של יונדאי הובילה לעלייה של כ-20% במניות החברה. 
תחילה דווח כי החברות מתכננות לבנות את המכוניות במפעל של קיה מוטורס (בעלות של יונדאי), בג'ורג'יה, או להשקיע במשותף במפעל חדש בארצות הברית לייצור 100 אלף רכבים בשנת 2024. כאשר הקיבולת השנתית המלאה של המפעל המוצע תהיה 400 אלף כלי רכב, אך הדברים הוכחשו. 
כזכור, ענקית הסלולר אפל הצטרפה למרוץ לפיתוח טכנולוגיית מכוניות בנהיגה עצמית ומכוונת לכך שעד 2024 היא תוכל לייצר באופן מסחרי רכב נוסעים שיכול לכלול את טכנולוגיית הסוללה פורצת הדרך שלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה