השוק

הביטקוין ספג מכה קשה: איבד למעלה מ-7,000 דולר מערכו וירד לפחות מ-34 אלף דולר

המטבע הדיגיטלי צנח ביותר מ-18% לשער של 33,991 דולר בלבד, כאשר ירד לרמה בה לא היה שבועות ארוכים אחרי העלייה המטורפת שלו במהלך דצמבר ותחילת שנת 2021. המומחה שגיא בקשי בפרשנות ל-ice: "מי שאין לו ויז'ן, ייכנס לפאניקה"
כפיר אדר |  2
ביטקוין (צילום freepik)
לפחות בינתיים, הדהירה המטורפת של הביטקוין נעצרה. אבל העצירה לא הייתה כמו מהסוג של 'מכה קלה בכנף', אלא חבטה אכזרית בערכו של המטבע הדיגיטלי שירד מרמה של 41,700 אלף דולר ל-33,991 בלבד.
עוד ביום ראשון היה ערכו של הביטקוין, גבוה מ-40 אלף דולר, אבל הוא איבד למעלה מ-18% וירד לרמה בה לא היה שבועות ארוכים אחרי עלייה בעשרות אחוזים שחווה מאז חודש דצמבר שם נרשמה העלייה הגבוהה ביותר שלו.
שגיא בקשי, מנכ"ל חברת הפינטק מרמת-גן CoinMama אשר מציעה דרך פשוטה לקנות ולמכור ביטקוין במגוון אמצעי תשלום. מדגיש כי: "כשיש פאניקה אנשים זורקים סחורה, מניות, נדל"ן ויזרקו גם ביטקוין. מי שלא מבין ביטקוין ואין לו ויז'ן לשנים ארוכות אז הוא ייכנס לפאניקה והוא ימכור, וזה יכול להפיל את המחיר. אבל זה לא אומר כלום על הטכנולוגיה ועל הנחיצות של המערכת הזאת".
עוד טען: "האנושות צריכה מערכת כמו ביטקוין שזה כסף שלא תלוי באף גורם, כסף שהוא לחלוטין פתוח לכולם, שקוף לכולם ומאפשר לכולם להשתמש בו. אין בביטקוין ענין של צנזורה, זכויות אדם, שחור, לבן, באיזו מדינה אתה, כולם יכולים להשתמש בביטקוין. מבחינת מחיר זה יעלה וירד אך אם נסתכל על ממוצע רב שנתי הוא בדרך למעלה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    במילה אחת פחחח בשתי מילים פחחח פחחח (ל"ת)
    בדיחה 01/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    כסף וירטואלי שסוחרים בו בכסף אתם מבינים
    מנשה. 01/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מזה אומר.
    סגור