השוק

המדריך שלא גילו לכם עליו: 10 דרכים להיות בעל הבית ששוכרים אוהבים וגם לעשות כסף

להשקיע בנכס זול, במיקום אטרקטיבי, לעצב לפי קהל היעד, השקעה קטנה בריהוט, להכיר בעלי מקצוע איכותיים, להיות זמין ונגיש לשאלות, להקשיב היטב לשוכר, להבין את המצב ולשמור על אופטימיות. ice נותן לכם עצות ששוות זהב
כפיר אדר |  10
מעבר דירה (צילום pexels)
לשכור בית, זה בדיוק כמו כל החלטה חשובה בחיים - גם עניין של מזל. אחת המתנות הגדולות שיכולות להיות לשוכר היא בעל בית סימפטי ואדיב, אבל עדיין זו לא נחלת הכלל. ice מציג לכם 10 דרכים להיות בעל הבית ששוכרים אוהבים וגם לעשות כסף. בלה ברדה ברקת, עו"ד ומומחית לנדל"ן ועירוניות עם הטיפים הטובים ביותר.
לקנות בזול
המפתח המשמעותי ביותר כדי להרוויח כסף מהשקעה - כל השקעה - הוא לקנות בזול. כשאתם קונים בזול, אתם יכולים להשכיר במחיר סביר ועדיין להשיג תשואה יפה. כדי לקנות בזול, אתם צריכים להיות מוכנים להשקיע מאמץ בחיפוש הנכס שלכם, ולראות את הפוטנציאל שלו גם במצב הראשוני, שעלול לאיים ולהרחיק משקיעים אחרים.
לוקיישן
לא מספיק לקנות בזול. חשוב לקנות במקום שהוא רלוונטי לצעירים ומשפחות צעירות: קרוב למרכזי ערים, קרוב לתחבורה ציבורית, גנים ובתי ספר, מרכזים מסחריים ומקומות בילוי. אם יש דבר שאי אפשר לעשות אחרי שרוכשים את הנכס - זה להעביר אותו למקום אחר. לכן, חשוב להתמקד אך ורק במקומות שרלוונטיים עבור השוכרים שלכם.
להתאים את העיצוב והשיפוץ לקהל היעד
אחרי שקניתם, אתם רוצים לחשוב טוב טוב מי יגור בדירה הזו. זוג צעיר? עם או בלי ילדים? שותפים? עם חתול? כשאתם יודעים מי קהל היעד שלכם, אתם יכולים להתאים את הנכס לצרכי השוכרים. למשל, לדירת שותפים אולי יתאימו חדרים גדולים יותר. מנגד, הורים עם ילדים בעגלות יתקשו להיטלטל עם עגלות במדרגות. ככל שהדירה תתאים מראש לקהל היעד - כך השוכרים יתפסו אותה כנחשקת יותר.
השקעה קטנה בריהוט שווה הרבה מאוד כסף
אם הדברים נכונים בכל הנוגע לשיפוץ, הרי שבשלב הריהוט של הדירה, אתם יכולים להרוויח עליית תשואה ארוכת טווח בהשקעה חד פעמית, וגם לשים בדירה בדיוק מה שהשוכרים שלכם צריכים. רכישה של ציוד איכותי שיתאים לרוכשים שלכם - מקרר או תנור, ארונות או מיטות - עשויה להעלות באופן משמעותי את דמי השכירות שהשוכרים יהיו מוכנים, כי היא חוסכת להם הוצאות חד פעמיות והוצאות מעבר גדולות.

בלה ברדה ברקת. קרדיט: עדי לם
השקעה בשטחים ציבוריים 
ככל שהכניסה וחדר המדרגות נקיים ויפים יותר, כך גדלה המוטיבציה של השוכרים לשכור את הדירה ולשמור על הנכס - מבפנים ומבחוץ. ככל שתראו יותר אכפתיות לסביבה המיידית של הנכס, ככה תשפרו את גם איכות החיים ומערכות היחסים עם יתר בעלי הדירות והדיירים בבניין.
להכיר את בעלי המקצוע שלך 
אנשים גרים בנכס ודברים מתקלקלים: תריסים נשברים, צנרת נסתמת, החשמל נופל. ההסכם שלכם עם השוכרים יותיר חלק מהאחריות על הנכס בידיים שלכם וחלק בידיהם. בכל מקרה, אתם רוצים להכיר את בעלי המקצוע שיטפלו בכל הבעיות האלו - הן עבורכם והן עבור הדיירים. כשבעלי המקצוע יודעים שהם עובדים אתכם לאורך זמן, לעתים ביותר מדירה אחת, הם מוכנים להשקיע בשבילכם יותר מאמץ - והשוכרים שלכם מרוויחים איכות חיים טובה יותר.
להיות זמין ונגיש לשאלות 
שוכרים לא אוהבים להתקשר לבעל הבית שלהם. הם מפחדים שהוא יסנן אותם, יתעלם מהם, יתעצבן עליהם או יצעק עליהם. תזכרו את זה. תהיו זמינים לשוכרים שלכם. תגדירו איך נוח לכם לשמוע מהם (להם הכי נוח בוואטסאפ), ותוודאו שהם יודעים שיש להם עם מי לדבר. שוכרים שבעלי הבית השקיעו בהם הם שוכרים שעושים יותר מאמץ לשמור על הנכס. הם אפילו משתדלים לא לנג'ס כשאין צורך.
להקשיב לפני שאתה אומר לא
יש בעלי בתים שיעשו הכל כדי לא להשקיע בדירה שלהם. הם פשוט אומרים "אני לא שיפוצניק", ו"לא טוב לך - את יכולה לעזוב" - ומתגלגלים משוכר לשוכר. הם לא יודעים שלפעמים לא צריך להשקיע. לפעמים צריך פשוט להקשיב. לפעמים צריך להבין את השוכר ואת הבעיה המקומית שלו. זה הכל. תהיו בני אדם. זה עושה הבדל גדול גם לשוכרים וגם לתשואה.
להבין שאתה פה לאורך זמן
יש הוקוס פוקוס בנדל"ן. יש סיפורי לה לה לנד. לפעמים קונים בחצי מיליון ומוכרים במיליון אחרי חודשיים. אבל בינינו, זה לא קורה כל יום. למעשה, זה קורה רק בהזדמנויות חד פעמיות. רוב הזמן ורוב התשואה בנדל"ן באה לאט, בזכות אכפתיות, סבלנות, השקעה במקומות הנכונים וחסכנות במקומות אחרים. ככל שתדעו לשמור על השוכרים שלכם ועל הנכס שלכם, תימנעו מהשקעות חד פעמיות מיותרות, תשביחו את הנכס בנגיעות קטנות של תבונה, תגיעו לתשואה גבוהה - ותהיו טובים אל השוכרים שלכם, אל הבניין והשכונה - ואפילו אל עצמכם.
להיות אופטימיים ולהאמין בטוב 
ההשקעה הכי טובה שתוכלו לעשות עבור עצמכם היא השקעה בתודעה שלכם. תודעה שלילית או תודעה חיובית כרוכה באותה מידה של השקעה מצידכם אבל תודעה חיובית תאפשר לכם חיים הרבה יותר נעימים ומאפשרים ותמשוך לחייכם אנשים בתודעה דומה
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    תל אביב, ראשונים 7
    יגאל שדמי 01/2021/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    yigalshadmi be an@ gmail.com
    סגור
  • 6.
    תא ראשונים7 (ל"ת)
    ייגאל שדמי 01/2021/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    השכרה
    אריסטובלוס 01/2021/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המון המון נוכלים מסתובבים זהירות. לקחת בטחונות ולא לסמוך על אף אחד.
    סגור
  • 4.
    חרטא אחת גדולה
    עדי 01/2021/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לקנות בזול במקום אטרקטיבי? תגלי את הסוד ואקנה 2.
    סגור
  • 3.
    איך להשקיע ולעשות כסף !
    חזי מכיכר השוק 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    1. לא להשקיע בנדלן זה חרא 2. שוק ההון ומניות הענק הם הדרך לעשות כסף 3. במניות אפשר לממש מתי שצריכים כסף 4. במניות אין תיקונים ואין אחזקה 5. במניות אין צורך לרדוף אחרי דייר לא משלם 6. במניות לא נשארים 4 חודשים ללא שוכר 7. במניות יש ירידות בדיוק כמו בנדלן 8 במניות יש גם דווידנטים 9. שום נדלן לא עשה ב 30 שנה גוגל אינטל אפל ... 10. נדלן זה רק לאנשים אינטליגנטים מניות לא דורשות אינטליגנציה בקיצור נדלן זה חרא של השקעה
    סגור
  • השקעה
    צבע הכסף 01/2021/26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    דברים נכונים אולם לא לשכוח הוצאות דמי ניהול של בית השקעות...לא לשכוח 25% מס הכנסה על רווחי הון!...לא לשכוח שבהשקעה בנדלן מחיר הדירה רק עולה!...לא לשכוח שהשקעת בדירה - דאגת לילדך בעתיד בהכי ענק שאפשר!
    סגור
  • אין מינוף
    דני 01/2021/26
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הכל נכון מה שרשמת אבלללל במניות אי אפשר למנף לעומת דירה להשקעה מבלי שקל מהבית.
    סגור
  • 2.
    הכי חשוב..... בדוק את המשכיר שלא יחזורו צקים חלילה.:-) (ל"ת)
    אליה 01/2021/23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • חח
    חח 01/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את השוכר. משכיר זה בעל הנכס
    סגור
  • 1.
    מעניין מאוד
    מוטי ורניק 01/2021/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הלוואי שכל בעל דירה יתנהל בצורה כזו.
    סגור