השוק

הייקון מערכות חתמה עם ענקית הטכנולוגיה האמריקאית על הסכם שותפות גלובלי

החברה בראשותו של שלמה נמרודי חתמה על הסכם שת"פ עם EFI שתשפר ותייעל משמעותית את תהליכי היצור  ללקוחות שתי החברות בשווקי היעד. השותפה החדשה פיתחה מספר מוצרים משמעותיים המשפרים  את תהליכי היצור בתעשיית האריזות
כפיר אדר | 
שלמה נמרודי (צילום רועי מזרחי)
חברת הייקון מערכות, בניהולו של שלמה נמרודי, המובילה את המהפכה הדיגיטלית בתעשיית ייצור  (חיתוך וקיפול) האריזות, הודיעה כי חתמה על הסכם שותפות גלובלי עם ענקית הטכנולוגיה האמריקאית EFI, העוסקת בטכנולוגיית הדפוס הדיגיטלי.
השותפות הגלובלית תאפשר להציע ללקוחות שתי החברות פתרונות דיגיטליים שלמים לשיפור יעילות הייצור הכוללים: מערכות הדפסה, חיתוך וקיפול דיגיטליות לשוק הקרטון הגלי שתאפשרנה רצף תהליך ייצור דיגיטלי, וכמו כן כלי תוכנה לאופטימיזציה של תהליכי ייצור אריזות בסביבות עבודה שונות בשוק ייצור אריזות הקרטון הן הגלי והן הקשיח.
המכנה המשותף בין שתי החברות כולל, בין היתר, קבוצה משותפת של לקוחות ליבה, כאשר לצד היכולת של EFI לספק פתרונות דפוס דיגיטלי לשוק האריזות מקרטון גלי ומערכותERP  לשוק ייצור האריזות בכלל, תוכלנה מעתה החברות להציע ללקוחותיהן חבילת פתרונות שלמה, אשר תהווה בסיס לצמיחת השווקים הדיגיטליים הכוללות פתרון דיגיטלי שלם לייצור אריזות קרטון, שוק הנאמד בכ-450 מיליארד דולר בשנה.
צוותי המכירות של שתי החברות יוכלו להציע פתרון דיגיטלי שלם לשוק ייצור האריזות מהקרטון הגלי הכולל את מערכת הדפוס הדיגיטלי של EFI - Nozomi ואת מערכות החיתוך והקיפול הדיגיטליות של הייקון Beam & Euclid.
בגרסת התוכנה הקרובה של מערכות הייקון,  Euclid ו- Beam, יוכלו לקוחות הייקון לשלב בתהליכי הייצור שלהם פורטל הזמנות מקוון של EFI -  EFI MarketDirect PackCentral  שיאפשר קבלת הזמנות לייצור אריזות באופן מקוון ובתוכנת EFI Auto-Count 4D,  המאפשרת איסוף אוטומטי של נתוני ייצור בזמן אמת המשמשים לשיפור יעילות הייצור הכוללת. שותפות זו בין החברות תשפר משמעותית את זמני הייצור של אריזות משלב הפיתוח לשלב ההדפסה ועד שלב החיתוך והקיפול ובכך תייצר ערך משמעותי ליצרני האריזות וכמו כן ליצרני מותגי הצריכה הגדולים ולקוחות אחרים.
קן האנולק, סמנכ"ל השיווק הגלובלי של EFI: "אנו רואים בשוק הקרטון הגלי מנוע צמיחה חזק עבורנו עם מערכות הדפוס הדיגיטליות EFI Nozomi. מכונות אלו החלו לחולל מהפכה בענף, וכחלק מאופן ההסתכלות ההוליסטית שלנו ביחס לשוק, זיהינו את הייקון כמובילה בשלב הבא של התהליך הדיגיטלי לאחר ההדפסה - גימור דיגיטלי. פתרונות החיתוך והקיפול הדיגיטליים של הייקון מאפשרים ייצור לפי דרישה, שמניע הצלחה של לקוחות. אנו נרגשים מהפוטנציאל לפנות לשוק יחד".
שלמה נמרודי, מנכ"ל הייקון מערכות: "אנו נרגשים לשתף פעולה עם EFI להקניית פתרונות דיגיטליים מקיפים מקצה לקצה - פלטפורמות Nozomi ו-Beam ,לצד כלי תוכנה לשיפור  תהליכי הייצור לשוק אריזות הקרטון. פתרונות משותפים אלו נותנים מענה לצרכים ההולכים וגדלים לפתרונות מבוססי קיימות וכמו כן הגדלת יעילות וגמישות תהליכי הייצור (industry 4.0). שיתוף פעולה עם גורמים אחרים בתעשייה במרחב הדיגיטלי הינו נדבך קריטי באסטרטגיית העבודה שלנו. אנו מחויבים ללקוחותינו ונמשיך לקדם אסטרטגיה זו כדי להדגים את מחויבותנו לספק פתרונות מקיפים שיאפשרו התמודדות נאותה במגבלות הייצור האנלוגי המתקשות בהתמודדות עם מגמות השוק המתגברות לקיימות, קיצור לוחות הזמנים, רכישה מקוונת וכמו כן הצורך ההולך וגובר ליצירתיות בעיצוב אריזות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה